Filli89 skrev 2017-01-18 18:25:21 följande:
Ja man nojjar allt för mkt, jag e Queen på de, så fort jah inte kännt på ett tag säger ja till min man att den kanske dött, att d kört nu.. o så lugnar han ner mig o så där håller vi på. Men När jag var hos bm för att lyssna hjärtat sa hon att bebisen gillar min högra sida, o de var oxå där ja ofta kände rörelser så de stämde, så de har nog favorit sidor hehe. Längtar tills man är säker på allt man känner faktist. När har du rul?
Ja, det låter likadant hemma, stackars kille :P har fortfarande inte känt något mer och fortsätter noja. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag snart tröttna på att gå omkring och noja å bara försöka släppa det, tills RUL (i nästnästa vecka). Man vill ju egentligen bara vara glad och njuta av graviditeten... Ja, den har säkert favoritsidor :) även om man verkar ha bytt från vänster till att typ gömma sig någonstans där jag inte känner den. Vad mysigt att lyssna på hjärtat, det har vi inte gjort än någon gång, dock ett ul i vecka 11 :) Vi får hålla tummarna för varandra :)