• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Monsan
    Mimmsan01 skrev 2016-10-07 21:03:17 följande:

Jajemen, det finns! Inte jag som har startat den men maila henne som är adm. Häng på!! :)

- Det finns nu en grupp för bf juni 2017 :)

BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER

Skickade precis ett meddelande till dig angående Facebook gruppen... :)
  • jessi84

Hej.
    Hoppar in här med ett glädjeskutt.
    Jag plussade imorse. Dagen innan jag tror BIM är. Var ett svagt streck imorse och tog ett cb digitalt nu ikväll och det visa gravid 1-2 veckor så nu är det verkligen på riktigt =)

Tog sig på 1:a försöket från att ha slutat med p-piller. Med sonen tog det sig på 2:a försöket så detta blir vårat andra barn.

Jag är 32 år och bor med min sambo och son på 19 månader i Örebro. Någon annan härifrån??

Bebis beräknas komma 18:e juni =)

Kan inte fatta att vi ska bli 2-barns föräldrar =)

• crazy_happ1ne55
    Åbdn skrev 2016-10-10 17:22:24 följande:
    Hej vad roligt ! Vi ligger exakt lika ! Jag jobbar åxå natt, är 28 år och hade bim idag , det är våra första , vi fick ma i maj och har kämpa ca ett år sammanlagt . Så nu håller jag tummarna att denna vill stanna kvar !
    Kul att vi ligger exakt lika :D
    Ska hålla tummar och tår åt dig med! ;)
  • jessi84
    Mimmsan01 skrev 2016-10-10 17:51:28 följande:

Finns en Fb grupp för bf hela året 2017 Göteborg och en för bf juni hela Sverige. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com så kan jag bjuda in dig :) .

Hej.

Jag plussa igår.

Är gärna med i den stora juni gruppen för hela Sverige.
  • druvan52

En fråga, jag plussade och det visade 2-3 veckor. Skulle ni kolla att det går upp till 3+ efter ytterligare en vecka, och skulle ni följa att plusset håller i sig? Eller bara vänta in ultraljudet?

• sofiapalesjo92

Jag plussade i går , jag är 24 år har en son på 3 år vi bor i Eskilstuna och enligt mina beräkningar är Bf 19 juni

• Jojjo92

Någon som varit på eller fått tid till vul? Fick tid bara vecka då jag är 6+2. Hoppas jag får se ett litet hjärta då. :)

• Minasalomonsson

Hej Jag behöver hjälp med och tyda mitt gravtest! jag ser ett plus! Ser ni de? Min mens ska komma på fredag men har kännt en massa konstig i magen! men har trott att jag har inbillat mig! Jag och min sambo vill så gärna ha barn!

/Mina

• Jojjo92
    Minasalomonsson skrev 2016-10-11 15:17:45 följande:

Hej Jag behöver hjälp med och tyda mitt gravtest! jag ser ett plus! Ser ni de? Min mens ska komma på fredag men har kännt en massa konstig i magen! men har trott att jag har inbillat mig! Jag och min sambo vill så gärna ha barn!

/Mina

Tycker det är ett tydligt plus. :)
Svar på tråden BF juni 2017