• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • MiniV
    Thullyn skrev 2016-10-09 11:34:47 följande:
    Hur sen ägglossning hade du? 
    Tror att den var en vecka innan bim... Brukar ha mitt på dock, men hade konstig blödning efter min mens den här gången. Trodde inte vi skulle plussa faktiskt.
  • Oktober23

Behöver lite hjälp.

Jag skulle egentligen haft mens för 2-3 dagar sedan men den är inte här. Har regelbunden mens annars..

Har testat med sticker med sträck där det svagt har visat positivt. Tog dock ett från clearblue digital imorse och fick att jag inte var gravid. För något år sedan när jag inte ville bli gravid så stod det på CB test att jag var gravid trots att jag inte var det..vet inte om jag kan lita på den.

Någon som vart med om liknande?

• melle90

Tog detta nu mitt på dagen v3+5 bim-2

Trodde det skulle visa gravid 1-2.

Hoppas inte på tvillingar ????????

• pangea

Hej hej!

Jag är också 26, men första barnet för oss :) Oplanerat, men ska bli så kul! Vi var så sugna på barn men hade tänkt vänta till dess att jag fått heltidsjobb, verkar som att ödet tyckte annorlunda!

Nu får vi se om det går hela vägen, är bara v 6-7 ungefär så mycket kan hända. Håller tummarna för en välskapt liten unge i början av juni! Glad

• sweetcandy

Hej!! Får jag va med?
    Plussa precis!! Hade bim i fredags men började blöda lite i söndags, så trodde mensen kom. Men den försvann lika fort! Så testa idag!! Och ett p

Finns det någon fb grupp? :) jag har en tendens att glömma bort familjeliv ibland!

• mammasusan

Hej!

Hoppar in här då jag plussade igår dag 26 av 30/31 ändå blev det så skarpt, äntligen!

Har haft alldels på tok för många mf innan första via magen kom & efter han har det blivit ytterligare 6 mf.

NU hoppas vi att det har fäst ordentligt & stannar.

Är gärna med i fb-grupp.....

• Jojjo92
    EnBlivandeWestring skrev 2016-10-12 13:32:38 följande:

Var hos BM för första gången idag och hon räknade ut att jag är i vecka 5+ (så v 6). Vi pratade mycket om min oro (är en allmänt ångestfylld person) så hon sa att om jag ville kunde jag få komma in redan i vecka 9 (gratis) och ta ett VUL för att få se att där verkligen är någonting i magen så det blir mer verkligt. För trots alla symptom jag har så kan jag inte riktigt inse det. Det känns som att omvärlden har fått in det mer än mig och ändå gör jag allt jag ska för att behålla det, som på rutin och jag älskar redan mitt barn. Men allt känns så tillfälligt :(

Jag förstår precis hur du känner, är exakt likadan. Skönt att du får komma in på tidigt vul. Jag ska göra ett nästa vecka (6+2) men rädd att det kommer vara för tidigt för att se något.
  • Mimmsan01

Finns en grupp för hela Sverige bf juni samt en för bf hela 2017 Göteborg. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com om du vill hänga på :)

sweetcandy skrev 2016-10-12 17:15:04 följande:

Hej!! Får jag va med?

Plussa precis!! Hade bim i fredags men började blöda lite i söndags, så trodde mensen kom. Men den försvann lika fort! Så testa idag!! Och ett p

Finns det någon fb grupp? :) jag har en tendens att glömma bort familjeliv ibland!

• Mimmsan01

Finns en grupp för hela Sverige bf juni samt en för bf hela 2017 Göteborg. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com om du vill hänga på :)

mammasusan skrev 2016-10-12 17:40:16 följande:

Hej!

Hoppar in här då jag plussade igår dag 26 av 30/31 ändå blev det så skarpt, äntligen!

Har haft alldels på tok för många mf innan första via magen kom & efter han har det blivit ytterligare 6 mf.

NU hoppas vi att det har fäst ordentligt & stannar.

Är gärna med i fb-grupp.....

• sweetcandy
    Mimmsan01 skrev 2016-10-12 18:59:18 följande:

Mailat :D
Svar på tråden BF juni 2017