• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • jessi84
    sk0rpan skrev 2016-10-12 11:18:07 följande:

Jag bor i Eskilstuna, du då? :)

Nej, det förstår jag. Om du vill hitta kul sätt att berätta det på så fanns det massor när jag googlade, jag hade bara för lite tålamod så jag har bara öst ur mig till höger och vänster ;) Förhoppningsvis kan vi göra nåt kul av det för de ovetande farföräldrarna iaf :D

Får googla lite och hitta lite idéer. Jag bor i Örebro så inte långt från Eskilstuna :) + att jag har min storasyster där :) hur gammal är du?
  • Sassa4

Hej hej!

Jag plusade i söndags, en dag innan mensen skulle komma ???? Detta är första barnet och vi är så spända och lyckliga! Har mått bra hela tiden tills idag. Illamåendet verkar ha kommit ???? det kommer och går i styrka, ganska jobbigt då jag avskyr att må illa och får smått panik. Tänk om detta kommer sitta i varje dag nu, med tanke på att det redan börjat ???? Jag är i vecka 5 (4+2). Kul att få skriva av sig här med er! ????

• jessi84
    EnBlivandeWestring skrev 2016-10-12 13:34:44 följande:

Jag och sambon berättade för hans familj genom att skicka en bild på mig när jag håller en sparkdräkt för nyfödda där det stod "Vi ses i juni" på :D

Va kul :) får se vad jag hittar för skoj. Är inne på att sonen ska få ha en tröja på sig och ta en bild och ev skicka till familjen eller berätta på plats om det går.
  • Sassa4
    Sassa4 skrev 2016-10-12 21:54:12 följande:

Hej hej!

Jag plusade i söndags, en dag innan mensen skulle komma ???? Detta är första barnet och vi är så spända och lyckliga! Har mått bra hela tiden tills idag. Illamåendet verkar ha kommit ???? det kommer och går i styrka, ganska jobbigt då jag avskyr att må illa och får smått panik. Tänk om detta kommer sitta i varje dag nu, med tanke på att det redan börjat ???? Jag är i vecka 5 (4+2). Kul att få skriva av sig här med er! ????

Vad tusan, gjorde smileys men blev massa frågetecken haha. Familjeliv gillar inte min iphone :D
  • jessi84
    Sassa4 skrev 2016-10-12 21:54:12 följande:

Hej hej!

Grattis. Jag plussa i måndags. Känner också av illamåendet lite ibland. Är också på 4+2 :)
  • sweetcandy
    Sassa4 skrev 2016-10-12 21:57:18 följande:
    Vad tusan, gjorde smileys men blev massa frågetecken haha. Familjeliv gillar inte min iphone :D
    Ja familjeliv verkar inte kunna ta emoji :P

Grattis till plusset!!
  • Sassa4
    jessi84 skrev 2016-10-12 22:01:35 följande:

Grattis. Jag plussa i måndags. Känner också av illamåendet lite ibland. Är också på 4+2 :)

Tack! :) Grattis till dig med! :D
  • Sassa4
    sweetcandy skrev 2016-10-12 22:02:29 följande:

Ja familjeliv verkar inte kunna ta emoji :P

Grattis till plusset!!

Haha, jag får helt enkelt göra dom gamla hederliga smileysarna igen :)

Tack ska du ha, grattis själv! :D
  • Emlov

Äntligen så fick jag 2 streck på stickan. Känns helt overkligt! Första gången för mig och nu hoppas jag allt går vägen :)

Bf verkar vara runt 21 juni :)
  • sk0rpan
    jessi84 skrev 2016-10-12 21:53:36 följande:

Får googla lite och hitta lite idéer. Jag bor i Örebro så inte långt från Eskilstuna :) + att jag har min storasyster där :) hur gammal är du?

Jaha ok :) Jag är 30, du då?
Svar på tråden BF juni 2017