Nykär15 skrev 2017-02-23 08:58:17 följande:
Jag tog dubbeldos från dag 3-7, hade inte mer sekret tyvärr och min ÄL kom från CD10-12, jag har normalt egen ÄL på CD12 så den höll sig där omkring.
Jag har haft dåligt med sekret inför ÄL sista åren, men blivit gravid ändå. Räcker man har lite runt tappen så det är inte alltid man har så mycket att det kommer ut. Men förr var det en jättebra koll för mig på när jag skulle ha mens, stämde som en klocka. Men denna gången när jag tar Bemfola har jag haft flytningar så det känns som nån knäckt ett ägg i mig HAHAHA, bara rinner. Men den sprutan innehåller precis som Letrozol FSH men utöver det även LH som är det som gör att man får bra sekret, så min läkare var nöjd med hur allt såg ut inuti med flytningarna denna gången.
Slemhinnan har vart jättefin alla gånger med Letrozol, men var något tjockare nu med Bemfola. Jag kommer även ta de sprutorna nästa cykel om detta inte tar sig. Gillade dem verkligen bättre på hur kroppen reagerar. Mindre molvärk än med Letrozol, mindre uppsvälld och mer sekret.
Har haft mer ont just vid ÄL med Letrozol än vid min egna, men har alltid haft rätt ont vid äl, men nu rätt extremt. Denna gången får vi se, jag släppte lös ägget med Ovitrelle igår, så idag eller i morgon borde jag känna av det isf...
Okej, det kanske är väldigt individuellt. Som med det mesta :p ska bli spännande att se på vul iaf.
Vad spännade att det verkar funka på dig med nya medicinen. Jag håller tummarna för dig! :)