BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Fick mina tester idag
Men dom räknade fel på min order
Beställde 14-pack ägglossningsstickor
och 2 paket 20-pack graviditetsstickor men fick bara ett paket :/
Blir att kontakta supporten för har ju betalat för sammanlagt 40 gravtester men fick bara 20 i paketet
Wiiiiii! BIM idag och var egentligen inte särskilt hoppfull då jag inte märkt av nån ägglossning och vhaft mindre sex än vanligt.... men det var visst ett plus. Försök tre med tredje barnet. :)
.
Idag steg min temp konstigt nog, kan kanske bero på att jag sovit vääääldigt dåligt inatt! Tror man kan säga att jag fått mens nu också, mer blod än det var igår. Så jädrans deppigt. Jag hade ju förväntat mig detta eftersom tempen inte har stigit knappt något alls men ändå är det som ett slag i magen när mensen kommer!
Sen går man in på fb på morgonen och det första man ser är ÄNNU en kompis som är med barn...
När ska det bli min tur?? :(
Kliver in på försök nr 4 nu.. andra försöket med koll på ÄL dock! Hoppas det tar nu!
Och så en fråga! Är en lutealfas på 12 dagar ok? Har haft det både förra månaden och denna!
Eller ska man prova något hälsokostigt? Tips?
Jösses vad tiden går långsamt. Känns som om man går och väntar på någonting precis hela tiden.
Är på CD5 och har ett par dagar kvar med Pergotime. Sen blir det att vänta ÄL och jag har ingen aning om när den kommer. Hoppas att den inte kommer precis vid jul för då är min donator inte hemma.
Tempar, läser, planerar. Vad gör ni andra för att få tiden att gå?
Äl +4 idag och igår och idag har jag inte känt nåt. Tidigare månader har jag haft molvärk varje dag mellan äl och bim (mer eller mindre iaf). Jag tar det som nåt positivt även om jag försöker att inte skruva upp förhoppningarna. Detta är sjätte försöket till ett syskon. Första barnet blev till på femte försöket och av någon outgrundlig anledning hade jag trott att det skulle gå snabbare med andra barnet!? Jag känner dock ingen stress. Tyckte de två första månaderna den här gången var jobbigast för då var jag SÅ skengravid och trodde verkligen att det kunde ha tagit sig. De senaste månaderna har jag varit betydligt lugnare även om man förstås alltid börjar hoppas när mensen är nån dag sen.
Jag vet inte om ni kan se det, men idag kom det ett svagt streck inom avläsningstiden! Nu får man bara hoppas att det blir starkare denna gång, sist fick jag svaga positiva från bim-5 till v.6 då jag började blöda. Men just nu känns det såååå bra!
Stort grattis till alla som plussat! <3
Här hemma drabbades vi av magsjuka, jag, sambon och sonen på ett år nästa vecka, för ett par dagar sedan men är äntligen helt friska nu! Mitt upp i allt kom jag ihåg att bim var igår och mensen har inte kommit än. Och jag är nu, och varit ett tag nu, extremt trött. Något jag minns från graviditeten med sonen. Så pga tröttheten och andra symptom tänkte jag ta det enda test vi hade hemma. Kissar i behållare, stoppar ner teststickan och ska lägga den plant i några minuter. Vad tror ni jag gör då? Jo jag tappar det i handfatet där jag av någon anledning har kranen på.....
Så imorgon köper vi nytt test och så testar vi i helgen om mensen inte får för sig att dyka upp innan dess. Har igår och idag haft lite rosaaktiga flytningar så den kanske är på G? Dock har jag ett minne av att jag hade lik kring bim när jag sedan plussade med sonen en vecka senare
Stort grattis till alla som plussat! <3
Här hemma drabbades vi av magsjuka, jag, sambon och sonen på ett år nästa vecka, för ett par dagar sedan men är äntligen helt friska nu! Mitt upp i allt kom jag ihåg att bim var igår och mensen har inte kommit än. Och jag är nu, och varit ett tag nu, extremt trött. Något jag minns från graviditeten med sonen. Så pga tröttheten och andra symptom tänkte jag ta det enda test vi hade hemma. Kissar i behållare, stoppar ner teststickan och ska lägga den plant i några minuter. Vad tror ni jag gör då? Jo jag tappar det i handfatet där jag av någon anledning har kranen på.....
Så imorgon köper vi nytt test och så testar vi i helgen om mensen inte får för sig att dyka upp innan dess. Har igår och idag haft lite rosaaktiga flytningar så den kanske är på G? Dock har jag ett minne av att jag hade lik kring bim när jag sedan plussade med sonen en vecka senare
Fick mina tester idag
Men dom räknade fel på min order
Beställde 14-pack ägglossningsstickor
och 2 paket 20-pack graviditetsstickor men fick bara ett paket :/
Blir att kontakta supporten för har ju betalat för sammanlagt 40 gravtester men fick bara 20 i paketet
Det syns ju absolut att Det är något där.
Hoppas på stegring för dig med nu!