BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Vad tror ni? BIM -2 så det är väl egentligen tidigt men vi kunde inte hålla oss. Min pojkvän såg det med en gång men jag ser bara något väldigt otydligt. Kan tillägga att vi försökt i över 2 år. Har PCO så det är första gången på 5 år som jag fått en ägglossning med hjälp av hormonsprutor.
Ni hade rätt alla! (Klarade inte av att vänta mer än en dag att testa digitalt =p)
Nu är jag så lycklig så jag nästan gråter. Hoppas hoppas bara den lille vill stanna kvar nu =)
Citerade dig Rosenblad för jag vill ge dig lite hopp! Det går! Det är inte omöjligt. Trots ett års hopplöst försökande...
Puss på er alla underbara här inne!
Alltså vad många plus det blir i tråden, helt otroligt! Här vart det positivt på digitalt idag också, jag visste det ju redan egentligen men jag tycker de digitala är mer definitiva liksom...
Antar att det är rfsu? De brukar vara lite sega men ljuger i stort sett aldrig!
Så vågar nog mig på ett grattis :)
ÄL+15
BIM idag
Ingen mens ännu trots den kommit tidigare månader direkt på tidiga morgonen och visat sig med blodiga/brunaflytningar.
BIM idag visar inte ett enda tecken på något av detta inte ens mensvärk.
Så ska beskriva dagens känningar/symptom
ÄL+15
BIM idag
Ingen mens ännu trots den kommit tidigare månader direkt på tidiga morgonen och visat sig med blodiga/brunaflytningar.
BIM idag visar inte ett enda tecken på något av detta inte ens mensvärk.
Så ska beskriva dagens känningar/symptom
Halsbränna
Sur smak i halsmunnen
Trötthet
Kramlätt molkänsla magen
Ilningar i höger bäcken bak mot ryggslutet
Isigare/ilande bröstvårtor (Känns betydligt mer idag)
Värmevallningar
Handsvett
Lite lätt illamående (känns som om nått sitter i halsen) men om det beror på värmevallning är svårt att avgöra.
Hård i magen vilket jag aldrig brukar vara
Vita och vattniga rikliga flytningar
Slidan vid fingertest känns jättetrång att jag knappt kan få in fingrarna (Har dock ännu ej lärt mig hur livmoder tappen ska kännas eller hur den känns) Känner bara som det är direkt igentäppt som vägg mot vägg inuti som knappt går att rubba på haha.
Kissa konstant
Diffus huvudvärk
Trodde ÄL-TEST skulle bli positivt idag.. men icke! Ska testa igen på eftermiddagen! Det är starkare än vad det har varit iallafall, men ja inte positivt! (Så svårt att få bild) . Men tror ni det är på gång?

Trodde ÄL-TEST skulle bli positivt idag.. men icke! Ska testa igen på eftermiddagen! Det är starkare än vad det har varit iallafall, men ja inte positivt! (Så svårt att få bild) . Men tror ni det är på gång?
Tyvärr tjejer, testat måste ha missvisats. Fick min mens igår. Så nu laddar vi om och påbörjar vår IVF i januari :(