• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • mammaochlillav

Hann inte köpa ett test innan mensen kom. Känns lite tråkigt men detta är ändå vårat första försök sedan mensen kommit tillbaka sedan sonen så bara skönt att veta att cykeln förhoppningsvis är regelbunden :)

• Livetsgång
    Angeleyez skrev 2016-12-09 16:49:52 följande:

Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!

ÅHH GRATTIS :D
  • heel
    FrökenE1985 skrev 2016-12-09 15:04:52 följande:

Bim idag. Ingen mens än så länge och tempen är fortsatt hög. Inväntar test som bör komma med posten idag. Hållt mig i 6 timmar nu för att kunna testa. Haha

Hur har det gått? Har posten kommit ännu? ;)
  • FrökenE1985
    heel skrev 2016-12-09 16:55:08 följande:

Hur har det gått? Har posten kommit ännu? ;)

Den kom tillslut. Men bara svagt knappt synbart streck. Så kanske ge det nån dag till eller två. Hopper lever än!
  • mixXi
    Rosenblad skrev 2016-12-06 17:20:52 följande:

Men jag hoppas att vi kanske, kanske kan få det detta året, vore ju absolut de bästa avslutet på 2016 :)

Ni hade rätt alla! (Klarade inte av att vänta mer än en dag att testa digitalt =p)

Nu är jag så lycklig så jag nästan gråter. Hoppas hoppas bara den lille vill stanna kvar nu =)

Citerade dig Rosenblad för jag vill ge dig lite hopp! Det går! Det är inte omöjligt. Trots ett års hopplöst försökande...

Puss på er alla underbara här inne!
  • Tussilago6

Alltså vad många plus det blir i tråden, helt otroligt! Här vart det positivt på digitalt idag också, jag visste det ju redan egentligen men jag tycker de digitala är mer definitiva liksom...
  • Acoco

Vad tror ni? BIM -2 så det är väl egentligen tidigt men vi kunde inte hålla oss. Min pojkvän såg det med en gång men jag ser bara något väldigt otydligt. Kan tillägga att vi försökt i över 2 år. Har PCO så det är första gången på 5 år som jag fått en ägglossning med hjälp av hormonsprutor.
  • Tussilago6
    Acoco skrev 2016-12-10 07:59:36 följande:

Vad tror ni? BIM -2 så det är väl egentligen tidigt men vi kunde inte hålla oss. Min pojkvän såg det med en gång men jag ser bara något väldigt otydligt. Kan tillägga att vi försökt i över 2 år. Har PCO så det är första gången på 5 år som jag fått en ägglossning med hjälp av hormonsprutor.

Ser positivt ut, grattis! Jag är också på bim-2 idag och fick positivt i förrgår och på digitalt idag!
  • Acoco

Jag hoppas verkligen! Tack! Kommer testa igen nu på måndag och hoppas på tydligare sträck :) så kul att du har fått positivt!

Svar på tråden BIM December 2016