BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hann inte köpa ett test innan mensen kom. Känns lite tråkigt men detta är ändå vårat första försök sedan mensen kommit tillbaka sedan sonen så bara skönt att veta att cykeln förhoppningsvis är regelbunden :)
Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!

Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!
Bim idag. Ingen mens än så länge och tempen är fortsatt hög. Inväntar test som bör komma med posten idag. Hållt mig i 6 timmar nu för att kunna testa. Haha
Hur har det gått? Har posten kommit ännu? ;)
Men jag hoppas att vi kanske, kanske kan få det detta året, vore ju absolut de bästa avslutet på 2016 :)

Vad tror ni? BIM -2 så det är väl egentligen tidigt men vi kunde inte hålla oss. Min pojkvän såg det med en gång men jag ser bara något väldigt otydligt. Kan tillägga att vi försökt i över 2 år. Har PCO så det är första gången på 5 år som jag fått en ägglossning med hjälp av hormonsprutor.
Jag hoppas verkligen! Tack! Kommer testa igen nu på måndag och hoppas på tydligare sträck :) så kul att du har fått positivt!