BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
miXxi ditt test ser väldigt positivt ut! Vågar mig på ett stort grattis!
En fråga till er testomaner, fick positivt äl-test nu på Bim-3, men visst är det så att ägglossningstester kan visa positivt på mens också och inte vara äl eller graviditet? Har fått för mig det och känner inga gravsymtom så tar för givet att de kan ge utslag på det med..

Hoppas på att hormonerna bara är lite sega i starten eller hur man ska säga :) Finns ju en chans! Har du bild på testen?
Det är ju kanon att tempa i det läget i alla fall, är du gravid så kommer ju tempen hålla sig hög troligtvis, men sjunka om det blir mens. Ännu ett verktyg för att hålla lite koll menar jag :)
Idag plussade jag :) är så glad försökt i 10 månader :)

Hoppas på att hormonerna bara är lite sega i starten eller hur man ska säga :) Finns ju en chans! Har du bild på testen?
Det är ju kanon att tempa i det läget i alla fall, är du gravid så kommer ju tempen hålla sig hög troligtvis, men sjunka om det blir mens. Ännu ett verktyg för att hålla lite koll menar jag :)
Idag plussade jag :) är så glad försökt i 10 månader :)
Åh grattis alla som har plussat!!!! Fantastiskt!!!
Här testas det för ÄL .. mycket starkare idag, så bara hoppas att jag får ÄL denna helg!!
Bim idag. Ingen mens än så länge och tempen är fortsatt hög. Inväntar test som bör komma med posten idag. Hållt mig i 6 timmar nu för att kunna testa. Haha
VÄ - CB early i onsdags
HÖ - CB early i morse
BIM ca -5
Nyfiken i en strut... enligt gyn skulle jag ju även ha en ÄL till nu på fred/lörd... så kanske kan bli nåt då om inte annat.