• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Aspargus

Grattis till alla plus hittills! :)

• BeccaBus
    Acoco skrev 2016-12-10 07:59:36 följande:

Vad tror ni? BIM -2 så det är väl egentligen tidigt men vi kunde inte hålla oss. Min pojkvän såg det med en gång men jag ser bara något väldigt otydligt. Kan tillägga att vi försökt i över 2 år. Har PCO så det är första gången på 5 år som jag fått en ägglossning med hjälp av hormonsprutor.

Ser ju helt klar positivt ut! Vad underbart för er!!
  • Livetsgång

Grattis till alla er som plussat :D

Ni får gärna beskriva hur ni kände symptom innan ni fick plusset
    Är ju på min BIM dag nu.

Vilka symptom ni hade och hur era flytningar betedde sig :)

• Tussilago6
    Livetsgång skrev 2016-12-10 10:20:15 följande:

Är ju på min BIM dag nu.

Jag har inte haft några speciella flytningar, men molvärk ända sedan ägglossningen och illamående den senaste veckan. Aningen ömma bröst. Är på bim-2 nu. När ska du testa?
  • Acoco
    BeccaBus skrev 2016-12-10 10:09:41 följande:

Ser ju helt klar positivt ut! Vad underbart för er!!

Jag blir alldeles pirrig! Kan det vara så! Måndag ser väldigt långt bort nu. Vill se ett tydligt sträck för att övertala mig själv! <3
  • mixXi
    Livetsgång skrev 2016-12-10 10:20:15 följande:

Är ju på min BIM dag nu.

Jag har haft lite värk i nedre delen av ryggen som jag inte haft tidigare. Annars är allt i princip som vanligt. Möjligt att flytningarna varit lite rikligare men inte så jag tänkte på det innan jag plussade
  • Livetsgång
    Tussilago6 skrev 2016-12-10 10:24:02 följande:
    Jag har inte haft några speciella flytningar, men molvärk ända sedan ägglossningen och illamående den senaste veckan. Aningen ömma bröst. Är på bim-2 nu. När ska du testa?
    Ja mina bröst ilar som bara den men mest det vänstra och jag har ilningar i höger bäckenben.

Det som skiljer denna månaden åt från Oktober och November är att jag varit snustorr innan mens samt fick bruna flytningar samma dag som mens kom och det har jag inte nu på BIM dagen. Hade heller inga rikliga vita flytningar då vilket jag har nu och haft i en vecka.

Min ÄL va också annorlunda i Oktober för hade ÄL 24:e oktober och hade då även små blodflytningar den 28:e och då kom även en enorm genomskinlig geleklump ut.

Så skiljer sig en del mot förra månader mot denna som är helt annorlunda både symptommässigt och sekretmässigt. Denna ÄL fick jag vita rikliga flytningar efter och ingen stor geleklump heller.
  • Livetsgång
    mixXi skrev 2016-12-10 10:28:50 följande:
    Jag har haft lite värk i nedre delen av ryggen som jag inte haft tidigare. Annars är allt i princip som vanligt. Möjligt att flytningarna varit lite rikligare men inte så jag tänkte på det innan jag plussade
    Ja jag har typ ilningar i bröstvårtora ännu men mer känsligare i vänster bröst och små ilande på höger bäcken bak mot ryggen. Samt rikliga vita flytningar så jag blir dygnsur i trosorna och fingrar vilket inte alls fanns med på förra månaderna.
  • Angeleyez

Jag har haft väldigt vattninga flytningar innan BIM och lite mensvärk typ märkte att jag blev hungrigare på frukost men annars har det inte vart så mycket mer inga spända bröst direkt.

• Hallonfrossa
    Angeleyez skrev 2016-12-09 16:49:52 följande:

Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!

Stort grattis!
Svar på tråden BIM December 2016