• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • eg90

Hade äl i söndags. Hade även sex den dagen.
    Idag fyra dagar senare har jag haft konstig värk kring livmodern hela dagen.
    Tog cellprov idag men det ska väl inte inverka på att jag får ont där?

• HoppasPåEnTill

Vad använder ni för ÄL-test? Jag gillar verkligen clear blue men det blir så galet dyrt. 
    Har köpt några från någon site men de är så svåra. Visar nästan alltid lite utslag och sen pang fullt. Ingen stegring liksom. Tror det heter Billigatester som jag köper ifrån. Var köper ni era tester och är ni nöjda?

• Mirabelle24

Alltså jag blir inte klok. Fick ljusrosa flytningar eller "spottings" igår på pappret efter jag kissat, sen kom det knappt någonting alls efter det. Knappt nånting över natten men lite mer imorse på pappret så jag tänkte att mensen var här, men sen över dagen så har det knappt kommit något alls. Så jag vette tusan om jag kan kalla det mens!

Har bim idag, enligt NC, enligt mig själv så kan bim vara på lördag. Tog ett neg gravtest imorse! :(

Vad händer??

• anonymis3ns
    Mirabelle24 skrev 2016-12-08 20:36:51 följande:

Alltså jag blir inte klok. Fick ljusrosa flytningar eller "spottings" igår på pappret efter jag kissat, sen kom det knappt någonting alls efter det. Knappt nånting över natten men lite mer imorse på pappret så jag tänkte att mensen var här, men sen över dagen så har det knappt kommit något alls. Så jag vette tusan om jag kan kalla det mens!

Har bim idag, enligt NC, enligt mig själv så kan bim vara på lördag. Tog ett neg gravtest imorse! :(

Vad händer??

Precis sådär hade jag förra månaden. Brukar inte ha bruna/rosa flytningar redan två dagar innan själva mensen. Tyvärr kom mensen sen typ tredje dagen! :( Håller dock tummarna för att den håller sig borta för dig!
  • Mirabelle24
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-08 20:10:17 följande:

Vad använder ni för ÄL-test? Jag gillar verkligen clear blue men det blir så galet dyrt. 

Har köpt några från någon site men de är så svåra. Visar nästan alltid lite utslag och sen pang fullt. Ingen stegring liksom. Tror det heter Billigatester som jag köper ifrån. Var köper ni era tester och är ni nöjda?

Jag har köpt mina från testlagret! Tycker dom är bra :)
  • Mirabelle24
    anonymis3ns skrev 2016-12-08 20:53:46 följande:

Precis sådär hade jag förra månaden. Brukar inte ha bruna/rosa flytningar redan två dagar innan själva mensen. Tyvärr kom mensen sen typ tredje dagen! :( Håller dock tummarna för att den håller sig borta för dig!

Ja det känns ju som att det är på G, men så fruktansvärt irriterande då det inte kommer igång ordentligt! Allt eller inget liksom...
  • Tussilago6

Lite starkare idag på bim -3! Jag är nog faktiskt gravid! Bara att hoppas på att stegringen fortsätter och att allt går bra denna gång. Det som känns positivt är att jag har mer symtom än för tre månader sen då jag fick mf, hoppas att det betyder nåt!

Detta var vårt åttonde försök.
  • Yoshiii11

Alltså herregud vet inte vad jag ska tro och skakar som bara den, skulle ni kunna hjälpa mig??

Tog ett test precis (BIM på söndag) och fick det här svaret! Där är ett streck och det är rosa, men strecket är snett?? Vad ska jag tro? :O

• mixXi

Här kommer en till förvirrad person.

Äl+11. Kan det stämma? Det är ju nåt där. Försökt ett år och aldrig fått nåt liknande. Vågat inte hoppas. Blir ett digitalt typ söndag (imorgon ska jag jobba hela dagen så tror inte jag klarat av att fokusera om jag tar testet innan =p)
  • lillagumman85
    mixXi skrev 2016-12-09 07:00:35 följande:

Här kommer en till förvirrad person.

Äl+11. Kan det stämma? Det är ju nåt där. Försökt ett år och aldrig fått nåt liknande. Vågat inte hoppas. Blir ett digitalt typ söndag (imorgon ska jag jobba hela dagen så tror inte jag klarat av att fokusera om jag tar testet innan =p)

Tycker att det ser ut som att solklart plus!
Svar på tråden BIM December 2016