BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Hej! Plussade förra veckan..är i vecka 5+3 med andra barnet????
Någon annan som så här tidigt vill äta konstant???????
Jag håller på att tempa varje dag, nu imorse låg tempen på 36,54 och igår 36,75. Den har alltså gått ner och nu blir jag lite orolig då flera säger att det tyder pp missfall på g. Någon annan som vet något om tempen?
När jag fick missfall gick tempen ner efter missfallet eller om det var samma dag... Minns inte. Absolut int innan.
Min temp har också sänkts men även höjts igen nu så lägg inte så större vikt vid det skulle jag säga:)
Hej!
Hittade denna tråd.. jag har 4 dagar kvar till bim men har haft en så konstig känsla i kroppen denna månad med molande mensvärk ända sen äl, lätt illamående mm. /" började misstänka att jag var gravid. Tog ett test idag visade såhär, ser ni något streck eller är de bara jag som inbillar mig? Vi har inte försökt så aktivt med att pricka äl eller så men skulle vi vara gravida blir vi jätteglada. Vad tror ni? Vi har inga barn sen tidigare.
Kram på er och hoppas på lite hjälp från er i denna nya värld. Kanske ärver så att jag bara inbillar mig?
Hoppas bilden funkar.
Hej tjejer! Jag har startat en hemlig grupp på facebook för oss med bf i juli 17 och ju fler desto roligare! Skicla en vänförfrågan till mig på fb så lägger jag till er! ---> bit.ly/2eCrb0f
Hallå!
Hoppar gärna in här med. Jag plussade den 26 oktober. Har inte berättat för sambon ännu. Tänkte göra det på farsdag :D
Vi har en son som blir 1,5 i December :)
Hur mår ni?
Själv så får jag illamående som kommer i vågor. Mest på kvällen. Och magen blir väldigt svullen mot kvällen. Ser ut som att jag gått längre. Men är iofs osäker på vilken vecka jag är i. Får se vad BM säger på Tisdag :) Hoppas på att vi får göra ett tidig UL.
Hej!
Hittade denna tråd.. jag har 4 dagar kvar till bim men har haft en så konstig känsla i kroppen denna månad med molande mensvärk ända sen äl, lätt illamående mm. /" började misstänka att jag var gravid. Tog ett test idag visade såhär, ser ni något streck eller är de bara jag som inbillar mig? Vi har inte försökt så aktivt med att pricka äl eller så men skulle vi vara gravida blir vi jätteglada. Vad tror ni? Vi har inga barn sen tidigare.
Kram på er och hoppas på lite hjälp från er i denna nya värld. Kanske ärver så att jag bara inbillar mig?
Hoppas bilden funkar.
Hej! Plussade förra veckan..är i vecka 5+3 med andra barnet????
Någon annan som så här tidigt vill äta konstant???????