Hallå brudar. Kul m fler hästtjejer, Jessy, vi har alltså mer än åldern och bebisfabriken gemensamt!
Shrigley, bra att det kändes lite bättre! Tydligen så ÄR utomkveds möjligt även vid IVF. Tror man ju inte eller hur?? Embryot måste ju då ge sig ut "på vandring" uppåt. Galet... tror dock det är på tok f tidigt f sådan smärta som Undrande också skrev. Men, vid båda mina IVF så fick jag mer problem någon vecka efter ÄP, kände mig svullen och svag... lite värk. Vätska som hunnit samlas i äggblåsorna igen? Du blir säkert bättre snart!
Jessy, jag är tyvärr inte till större hjälp, kände som jag skrev förut ett skarpt stick eller hugg i livmodertrakten någonstans RD 2 el 3 kanske. Ngt sådant. Annars kände jag nog på mig lite instinktivt att det funkat, kände mig lite... off på något sätt, annorlunda... Kan absolut varit ren inbillning och/eller östrogen plus progesteron som jag ju tog.
Molvärk har jag aldrig haft så tidigt, vare sig nu eller de två graviditeter som blev missfall. Det är först nyligen som det har börjat. Så, kände väl som du, inget speciellt!