shrigley skrev 2017-06-08 20:58:44 följande:
Intressant.. någon som testat med akupunktur tidigare?
Jag gjorde det för första gången i em, kändes skönt. Det var flera väninnor som rekommenderat efter att de påstått att det hjälpt dem. Värt att testa tänkte jag.
Akupunktören kände på min puls innan vi började och sade plötsligt "ja här känner jag att det är nåt embryo som fäst". Låter ju lite vääl kanske..men hon verkade ha bra koll på alla olika kliniker, doktorer o inte minst vilka mediciner som är bra (hon gav tummen upp på både Falun o den behandling jag fått den här gången - får se om hon har rätt). Ska tillbaks nästa vecka.
Någon annan med erfarenhet från detta?
Det var Sjuttisjuan som skulle göra vul, inte jag ;) Kan vara svårt hålla isär alla, jag vet...
Det är ju fantastiskt, att fått ett till frysen också, vilken himla tur alltså!
Provade akupunktur från juni till dec förra året med något uppehåll på två månader, gick ca två - tre gånger i månaden. Ibland kändes det avslappnande, men några gånger gjorde det så himla ont när hon stack i nålarna att jag skrek ! Fick några nervkänningar:(
Finns inte på kartan att hon vet att nåt embryo har fäst. Men jag hoppas det för din skull förstås !
Däremot att Falun är bra har hon säkert rätt i, de vågar ju testa annat som inga andra gör!