Sjuttiosjuan skrev 2017-06-06 12:38:24 följande:
Jag tror som Maran! Tror faktiskt inte det är mycket vi som lever hyfsat normalt kan göra för att embryot ska fästa bättre. Som min läkare sa,gör det du mår bra av men inget som du kommer ångra om det inte blir något. Vill du hoppa bungyjump så gör det sa hon ( skulle jag aldrig våga dock) men jag har tex häst och hela mitt liv kan ju inte stanna av för att jag "eventuellt är gravid" särskilt inte eftersom vi gjort 6 beh på 9 månader. Men man ska göra det som känns bäst för en själv!
Kämpa på ni ruvare, hoppas jag också får joina er snart. Sprutdag 9 idag och VUL imorgon,troligtvis ÄP på måndag. Ha en fin nationaldag alla3>
Spännande sjuan! Eller 77...
Ååååh du har häst?! Vilken ras? Blev av med min medryttarhäst i påskas, ägarens dotter skulle börja engagera sig igen (de köpte hästen tillsammans ursprungligen) så då behövdes inte jag längre. Lite snopet... Och ridskolan slut f säsongen. Så nu lider jag av häst torka, buääää.

Tänker att det är onödigt skaffa ny medryttarhäst om jag ändå måste (förhoppningsvis) avsäga mig engagemanget mot vintern. Iaf, nä då måste du mer el mindre "hålla igång", det förstår jag! Själv avstod jag ridlektionerna när jag fick spottings o blödningen, började igen när vi fick tummen upp på UL vid v 8. Men då var terminen i princip slut. Jaja.
Inväntar din rapport med spänning!