Maran73 skrev 2017-06-05 16:40:15 följande:
Hallå där!
Tycker det är klokt att inte prata m din sambo just nu, nu känner jag inte honom men min man går inte att få ngt vettigt ur om han har tankarna på ngt annat projekt eller ngt viktigt på jobbet t ex. Klart han svarar, men det blir ganska kort och oengagerat liksom. Då väntar jag tills det lugnat sig så får jag bättre svar.

Klart du är otålig förstår jag så väl, men de (ja nu drar jag alla män över en kam, medveten om det haha) är ju mer "just nu" än vad vi är.
Betr könet så ja, är hemskt osäker förstås pga alla snurrigheter, men vår koordinator borde kanske ha förutsett att sådana problem kunde uppstå om hon skickade PGS resultatet. Iaf, det jag utläste som en indikator på könet på embryot VAR alltså inte det enl henne. Vad vet jag, de kanske radar upp VILKA kromosomer de testar, och då kan ju både X och Y förekomma. Summan av kardemumman = vi vet inte vad det är för kön.

Koordinatorn säger (korkat!) tjej men det vågar jag INTE lita på.

Jo får ligga lågt nu, men jag vill ju helst göra äd i augusti, då vi kan vara lediga för att åka iväg ! Så liiiite stressad. Ja samma här, väldigt korta svar, och visst är det så att det är " just nu" de tänker. Önskar man själv va sån :)
Så spännande, då vet ni inte då, men vilket som är ju bra!