• typjag

BF vår/sommar 2017 efter IVF

Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd

• Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF
  • hope88

Då går vi in i vecka 16 idag då :) Hur går det för er tjejer? Hur mår ni?

• jagkan
    hope88 skrev 2016-11-30 09:21:37 följande:

Då går vi in i vecka 16 idag då :) Hur går det för er tjejer? Hur mår ni?

jag är halvvägs från dig, vi går in i vecka 8 idag(7+0). en vecka kvar till UL!
  • hope88
    jagkan skrev 2016-11-30 09:23:03 följande:

jag är halvvägs från dig, vi går in i vecka 8 idag(7+0). en vecka kvar till UL!

Det går framåt :) Åh förstår att ni längtar! Hur mår du annars?
  • lilsis

24+1, förkyld, gnällig och känner mig som en valross :p

Nu när jag drällt på i mitt vanliga tempo ett par dagar så känner jag mer sparkar igen, det är skönt

Ska hämta spjälsäng imorgon och i helgen bör det vara dags att sätta igång med rummet. Det behöver tömmas, tapetseras, fixa ny belysning, värme och färdigställa det nybytta fönstret.

Går ju inte på en helg men blir det bara tömt så känns det bra!

• jagkan
    hope88 skrev 2016-11-30 10:09:37 följande:
    Det går framåt :) Åh förstår att ni längtar! Hur mår du annars?
    jag mår bra idag, igår var mindre roligt. Men idag är inte illamåendet lika jobbig, men fryser som attan, trött och lite drag här och var. helt överkomligt helt enkeltCool
    hur mår du själv?
  • hope88
    jagkan skrev 2016-11-30 11:50:21 följande:

jag mår bra idag, igår var mindre roligt. Men idag är inte illamåendet lika jobbig, men fryser som attan, trött och lite drag här och var. helt överkomligt helt enkelt

hur mår du själv?

Vad skönt det är de dagarna man får försöka njuta av :)

Frös också väldigt mycket i början. Då växer livmodern<3

Jo då, det är rätt okej. Foglossningen är som det är med men annars mår jag bra :)
  • jagkan
    hope88 skrev 2016-11-30 10:10:27 följande:

Enligt appen är nu plutt ca 16 cm <3

HjärtaHjärtaHjärta 
  • jagkan
    hope88 skrev 2016-11-30 12:01:48 följande:
    Vad skönt det är de dagarna man får försöka njuta av :)

Frös också väldigt mycket i början. Då växer livmodern<3

Jo då, det är rätt okej. Foglossningen är som det är med men annars mår jag bra :)
    är det därför man fryser? jag funderade lite på vad det kunde vara, trodde först det var för att man inte äter tillräckligt och går ner i vikt, då brukar man frysa också, men detta är nästan konstant. sitter med dubbla par strumpor och tre tröjor och fryser fortfarande.
Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF