• typjag

BF vår/sommar 2017 efter IVF

Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd

• Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF
  • typjag
    jagkan skrev 2016-11-25 12:17:33 följande:

jag kommer vara 8+1, alltså vecka 9. Just nu är jag 6+2, vecka 7.

Å jag är 6+3 , så nära! Alltså jag tror kroppen kan välja sig också va? Mot hormonerna? Då vore de ju inte konstigt att man kände lite mindre ..
  • jagkan
    typjag skrev 2016-11-25 12:20:34 följande:
    Å jag är 6+3 , så nära! Alltså jag tror kroppen kan välja sig också va? Mot hormonerna? Då vore de ju inte konstigt att man kände lite mindre ..
    javisst, och som sagt, jag vet ju bättreCool jag hoppas ju att det är så, sedan blir man ju lite nojig för man är äldre och överviktig.
  • hope88
    jagkan skrev 2016-11-25 12:17:33 följande:

jag kommer vara 8+1, alltså vecka 9. Just nu är jag 6+2, vecka 7.

Okej ja vi kollade i v 6+2 på kliniken och det gick bra. Om du inte kan vänta och det stillar din oro boka in en tid emellan <3
  • Humla85a

v7+1 idag och inget illamående alls! Borde jag vara orolig? Säkert inte, jag vet, men hjälp vad jag nojar över allt och inget...

• hope88
    Humla85a skrev 2016-11-25 13:21:55 följande:

v7+1 idag och inget illamående alls! Borde jag vara orolig? Säkert inte, jag vet, men hjälp vad jag nojar över allt och inget...

Jag var också orolig men märkte att illamåendet hade en tendens att komma och gå. De dagar det inte fanns vart jag jätteorolig såklart. Men det är normalt att symtomen kommer och går. Dock svårt att tänka så när det händer en själv. Jag oroar mig också och jag är ju i v15 så för mig har det inte hjälpt att passera v12.

Skönt att ha kommit till v8 :)
  • chbw

1.5 timme till ultraljudet nu. Så himla nervös så jag bet inte riktigt vad jag ska ta mig till... vill bara att bubblan ska finnas där inne.

• jagkan
    chbw skrev 2016-11-25 15:34:57 följande:

1.5 timme till ultraljudet nu. Så himla nervös så jag bet inte riktigt vad jag ska ta mig till... vill bara att bubblan ska finnas där inne.

Lycka till!!! Det går säkert bra!
  • hope88

Hoppas verkligen att bubblan lever och har det gott där inne! <3 Lycka till håller tummarna så så hårt!
  • jagkan

hur har det gått??
  • chbw
    jagkan skrev 2016-11-25 19:04:53 följande:

hur har det gått??

hope88 skrev 2016-11-25 15:54:59 följande:

Hoppas verkligen att bubblan lever och har det gott där inne! <3 Lycka till håller tummarna så så hårt!

Hade tänkt svara igår men vi blev upptagna med att fira och sen somnade jag så tidigt och idag har vi vart på dop hela dagen!

Men! Bubblan låg därinne, på rätt ställe och med ett litet litet pickande hjärta! :D <3
Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF