• Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Min mamma har kommit ut som lesbisk, hon lämnade min pappa för en kvinna. Det gör så ont, pappa mår så dåligt. Jag kommer aldrig att kunna förlåta henne, finns inte en chans. Jag gråter över det varje dag. Och mamma hör av sig varje dag att hon vill prata med mig och förklara. Att jag ska ge henne en chans och inte ignorera henne för det som har hänt. Min tvillingsyster vill inte ens höra talas om det, hon har blockat mamma överallt. Precis överallt,vilket har resulterat i att mamma är jätte ledsen.

• Svar på tråden Lesbisk mamma
  • Anonym (Lillan)

Min mamma är själv sjuksköterska inom ambulansen så förstår ingenting. Det är svårt att ta in. Men tror inte hon vill ta sitt liv hon borde tänka på oss. Jag älskar henne så mycket. Jag gör det verkligen.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 01:07:57 följande:

Jag kramar och pussar min pappa på kinden. Är de lika sjukt?

• Anonym (Lillan)

Men usch lägg av. Jag vill inte höra.

Anonym (Fel) skrev 2016-12-10 03:32:59 följande:

Vadå samma person som alltid, hon ligger med en annan kvinna! Hon är en fittslickare.

• Anonym (Lillan)

Jag skrev min syster sa det inte jag. Min syster är rädd för min säkerhet. Men min mamma har alltid gjort så.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 01:07:57 följande:

Jag kramar och pussar min pappa på kinden. Är de lika sjukt?

• Anonym (Lillan)

Pappa sa att han älskade henne och försökte ge henne en puss då blev hon jätte arg, så nu har han tagit avstånd han svarar inte på hennes sms så hon började gråta. Hon sa att han alltid kommer att vara hennes bästavän. Undrar ofta om hon någonsin varit kärl i pappa och om hon är glad över att ha oss barnen?

• Anonym (Både)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-10 09:13:49 följande:

Min mamma är själv sjuksköterska inom ambulansen så förstår ingenting. Det är svårt att ta in. Men tror inte hon vill ta sitt liv hon borde tänka på oss. Jag älskar henne så mycket. Jag gör det verkligen.

Hon kanske inte orkar att lägga era behov före hennes. Hon har gjort de under en lång tid, även när hennes barn hatar henne så fortsätter hon att tänka på er. Men om den enda responsen hon får är hårda ord ger hon till slut upp att sätta era behov före. Läggs man in på de sättet som mamma gjorde har man inte ens energi att ta hand om sig själv, hur ska hon då kunna ställa upp på er?
  • Anonym (Lillan)

Jag älskar henne skrev jag, hatar verkligen inte henne. Hon skrev sist igår att hon alltid finns för mig och att jag kan lita på henne.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 11:22:14 följande:

Hon kanske inte orkar att lägga era behov före hennes. Hon har gjort de under en lång tid, även när hennes barn hatar henne så fortsätter hon att tänka på er. Men om den enda responsen hon får är hårda ord ger hon till slut upp att sätta era behov före. Läggs man in på de sättet som mamma gjorde har man inte ens energi att ta hand om sig själv, hur ska hon då kunna ställa upp på er?

• Anonym (Lillan)

Känns som att hon tror jag är på pappas sida

• Anonym (Både)

Hon ligger inne av en eller flera allvarliga anledningar. Hon orkar inte lägga energi på andra, om det inte ens finns energi för sig själv kan hon inte lägga energi på andra. Låt henne vara ett tag framöver så hon kan återhämta sig. Sluta pressa henne.

• Anonym (Lillan)

Jag vet det, men min syster mår heller inte bra. Hon skrev till mig idag mamma jag pressar henne inte det är hon som skriver. Hon frågar alltid hur jag mår.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 23:16:15 följande:

Hon ligger inne av en eller flera allvarliga anledningar. Hon orkar inte lägga energi på andra, om det inte ens finns energi för sig själv kan hon inte lägga energi på andra. Låt henne vara ett tag framöver så hon kan återhämta sig. Sluta pressa henne.

• Anonym (Lillan)

Min lillasyster gråter när mamma ska lämna henne till pappa :(

Stackars pappa, sen pratar hon om pappa hos mamma.

Svar på tråden Lesbisk mamma