• Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Min mamma har kommit ut som lesbisk, hon lämnade min pappa för en kvinna. Det gör så ont, pappa mår så dåligt. Jag kommer aldrig att kunna förlåta henne, finns inte en chans. Jag gråter över det varje dag. Och mamma hör av sig varje dag att hon vill prata med mig och förklara. Att jag ska ge henne en chans och inte ignorera henne för det som har hänt. Min tvillingsyster vill inte ens höra talas om det, hon har blockat mamma överallt. Precis överallt,vilket har resulterat i att mamma är jätte ledsen.

• Svar på tråden Lesbisk mamma
  • Anonym (Lillan)

Jag har aldrig hotat henne, har träffat hennes tjej hon är snäll.

Plupp73 skrev 2016-12-14 19:57:50 följande:
    Här kommer en annan sanning; man slutar aldrig älska sina barn. De är först. Men om ens barn hatar ens livsval, ringer och hotar ens partner och tar direkt avstånd - så här ju barnen gjort valet.

Om ni hade valt att prata med er mamma och lära er VARFÖR hon gjort detta väl och vad hon känt så hade det nog blivit bättre. Ni hade kunnat lära känna hennes partner, med tanke på hur din er mamma verkar så är troligen partnern också jättetrevlig

[/quote]
  • Anonym (Lillan)

Min syster blev jätte glad att vi kom på hennes lucia. Hon har sjungit tipp tapp hela dagen.

• Lyssnaintets

Jag tror absolut inte detta är en troll tråd dock tycker jag det är så oehört synd om ts. Anmäl alla troll spekulationer det brukar jag alltid göra när jag ser folk spekulera.

• Anonym (Lillan)

Bryr mig inte alls kul när folk håller på. Kan ta mycket.

Lyssnaintets skrev 2016-12-14 20:41:00 följande:

Jag tror absolut inte detta är en troll tråd dock tycker jag det är så oehört synd om ts. Anmäl alla troll spekulationer det brukar jag alltid göra när jag ser folk spekulera.

• Mandel

Är ni arga för att hon är lesbisk eller för att hon träffat någon annan?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Lillan)

Nej absolut inte bara för att hon är lesbisk. Träffade henne idag hon berättade massor men fick inte berätta för pappa eller min syster. Och kommer inte det för det är mellan oss.

Mandel skrev 2016-12-14 22:03:08 följande:

Är ni arga för att hon är lesbisk eller för att hon träffat någon annan?

• Anonym (Lillan)

Ska fika med mamma och hennes flickvän en dag mamma frågade mig och min syster för hon saknar syrran men hon vägrar, hon fick bara skit tillbaka så jag fick trösta henne. Men jag ska iväg skiter i min syster just nu faktiskt. Du är så snäll skrev mamma och att hon älskade mig mest på jorden. Det brukar hon aldrig skriva. Ska dit på julafton med har köpt en present åt mamma med.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-16 11:34:58 följande:

Ska fika med mamma och hennes flickvän en dag mamma frågade mig och min syster för hon saknar syrran men hon vägrar, hon fick bara skit tillbaka så jag fick trösta henne. Men jag ska iväg skiter i min syster just nu faktiskt. Du är så snäll skrev mamma och att hon älskade mig mest på jorden. Det brukar hon aldrig skriva. Ska dit på julafton med har köpt en present åt mamma med.

Blir jätteglad och stolt över att höra detta TS.
    Det är riktigt stort av dig att våga stå för vad DU tycker är rätt fastän de andra i din närhet inte håller med. Du är ett jättegott exempel när du följer dina egna sunda värderingar även när det är svårt.

Hoppas ni får en bra jul!
  • Anonym (Lillan)

Känns bra faktiskt, pappa har också börjat träffa en tjej. Så förmodligen kommer hon bli bonusmamma sen. Är det konstigt att mamma säger älskling och hjärtat åt mig? Men det är det väl inte.

Anonym (Undrar) skrev 2016-12-16 19:46:10 följande:

Blir jätteglad och stolt över att höra detta TS.

Det är riktigt stort av dig att våga stå för vad DU tycker är rätt fastän de andra i din närhet inte håller med. Du är ett jättegott exempel när du följer dina egna sunda värderingar även när det är svårt.

Hoppas ni får en bra jul!

• Anonym (Både)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-17 09:50:37 följande:

Känns bra faktiskt, pappa har också börjat träffa en tjej. Så förmodligen kommer hon bli bonusmamma sen. Är det konstigt att mamma säger älskling och hjärtat åt mig? Men det är det väl inte.

Låter på er som det är bättre att eran pappa skaffar en ny som tar mamma-rollen så ni får en "riktig" hetro kvinna att se upp till. Istället för den där äckliga människan som tycker om andra kvinnor. Så läste jag ditt inlägg.

Jag bryr mig inte vad som händer i din pappas liv. Efter dina förklaringar kring honom tycker jag han är en gris och fattar inte varför du skriver om honom.

Är det han som ligger inne på tvång och har döttrar som hatar honom för sitt val av ny partner?

Sedan tror jag inte han är redo för en ny. Du säger ju själv att han saknar eran mamma. Denna kvinna är bara en tröst och varit lätttillgänglig.

Fokusera på din mamma, hon behöver dig mer. Bara en tidsfråga innan din pappas nya känner att det blir mycket.

Ni kan se eran pappas nya som en bonusmamma utan problem men eran mammas nya kallar ni hora, äckel, fittslickare isv
Svar på tråden Lesbisk mamma