• Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Min mamma har kommit ut som lesbisk, hon lämnade min pappa för en kvinna. Det gör så ont, pappa mår så dåligt. Jag kommer aldrig att kunna förlåta henne, finns inte en chans. Jag gråter över det varje dag. Och mamma hör av sig varje dag att hon vill prata med mig och förklara. Att jag ska ge henne en chans och inte ignorera henne för det som har hänt. Min tvillingsyster vill inte ens höra talas om det, hon har blockat mamma överallt. Precis överallt,vilket har resulterat i att mamma är jätte ledsen.

• Svar på tråden Lesbisk mamma
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-08 00:13:31 följande:

Min mamma svarar inte ens när jag skriver att jag älskar henne.

Skrev du till henne precis innan du skrev inlägget? Det var mitt i natten, hon sover väl helt enkelt.
  • Anonym (Lillan)

Nej skrev innan. Hon kanske är arg på mig. Ska till skolan fast jag är jätte trött kan aldrig sova. trött

Anonym (?) skrev 2016-12-08 07:00:51 följande:

Skrev du till henne precis innan du skrev inlägget? Det var mitt i natten, hon sover väl helt enkelt.

• Anonym (Lillan)

Hon har inte svarat än blä.

Anonym (?) skrev 2016-12-08 07:00:51 följande:

• Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-08 18:27:14 följande:

Hon har inte svarat än blä.

Skriv till henne igen då, tror inte hon är arg på dig (om du inte sagt eller gjort något som du inte skrivit om här)
  • Anonym (Lillan)

Hon orkade inte prata med någon just nu sa mormor :)

Anonym (?) skrev 2016-12-08 19:35:30 följande:

Skriv till henne igen då, tror inte hon är arg på dig (om du inte sagt eller gjort något som du inte skrivit om här)

• Anonym (Lillan)

Pappa skrev till henne att ska hon vara en värdig mamma borde hon åtminstonde svara varför ska hon annars ha oss?

• Anonym (Fyy)

Men tanke på hur ni behandlat henne kanske det är dags för er att backa lite! ni gör ju så eran mamma mår skit! 

• Anonym (Lillan)

Jag har verkligen inte gjort någonting, min syster förstår jag men jag? Jag skrev att jag älskade henne. Och pappa har ju barnen hos sig.

Anonym (Fyy) skrev 2016-12-08 21:41:20 följande:

Men tanke på hur ni behandlat henne kanske det är dags för er att backa lite! ni gör ju så eran mamma mår skit! 

• Anonym (Fyy)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-08 21:43:03 följande:

Jag har verkligen inte gjort någonting, min syster förstår jag men jag? Jag skrev att jag älskade henne. Och pappa har ju barnen hos sig.

fast du har inte behandlat henne så bra under tiden! ge henne lite tid nu.
  • Sofiaaaaaaaa

Vilken jävla morsa hennes depression borde ni inte ens ta på allvar, och svara för gudskull inte henne när hon säger att hon saknar dig. Hon verkar vara falsk.

Svar på tråden Lesbisk mamma