• Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Min mamma har kommit ut som lesbisk, hon lämnade min pappa för en kvinna. Det gör så ont, pappa mår så dåligt. Jag kommer aldrig att kunna förlåta henne, finns inte en chans. Jag gråter över det varje dag. Och mamma hör av sig varje dag att hon vill prata med mig och förklara. Att jag ska ge henne en chans och inte ignorera henne för det som har hänt. Min tvillingsyster vill inte ens höra talas om det, hon har blockat mamma överallt. Precis överallt,vilket har resulterat i att mamma är jätte ledsen.

• Svar på tråden Lesbisk mamma
  • Anonym (Lillan)

Det är så tungt att se mamma må så dåligt, sist jag träffade henne fick hon en panikattack jag blev rädd. Hon sprang iväg så jag inte skulle se, sen sa hon att allting var bra. Hon skrev nyligen att hon saknade mig, träffade ju henne vid jul och dagen efter. Tänk så dör mamma, jag vill inte.

• Anonym (Lillan)

Bara hennes flickvän mormor och morfar får se henne vid dessa tillfällen mig bad hon gå ut. Och sa att jag mår bra gumman.

• Anonym (Lillan)

Behöver hjälp igen!!!

HUR KAN MAMMA SKADA OSS SÅHÄR? Tänk så överlever hon inte. Varför varför tänker inte hon på oss. Jag behöver min mamma levande

• Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-18 09:49:52 följande:

Behöver hjälp igen!!!

HUR KAN MAMMA SKADA OSS SÅHÄR? Tänk så överlever hon inte. Varför varför tänker inte hon på oss. Jag behöver min mamma levande

Vad är det som hänt?
  • Anonym (Lillan)

Hon har försökt ta sitt liv. Gick hem från skolan..

Anonym (?) skrev 2017-01-18 10:49:08 följande:

Vad är det som hänt?

• Anonym (e)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-18 09:49:52 följande:
    Behöver hjälp igen!!!

Vilket extremt själviskt tänk, borde fan skämmas. Nu har jag inte läst hela tråden, så jag vet inte din ålder, men fan, SKÄRP DIG.

Din mor mår dåligt och försöker ta sitt liv, och du vinklar det åt att hon är elak mot er? Din syrra är ett svin utifrån det jag läst.

Var snäll och stötta din mor och ta avstånd från din systers agerande.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-18 12:03:11 följande:

Hon har försökt ta sitt liv. Gick hem från skolan..

Då borde väl ni förstå hur dåligt hon mår och inte anklaga henne för att inte tänka på er. Hoppas din syster och pappa får en rejäl tankeställare. Sluta tänka jag, jag, jag hela tiden och tänk på henne istället!
  • Anonym (Lillan)

Jag har inte gjort min mor någonting träffade henne innan. Det är min syster, det är på henne.

Anonym (e) skrev 2017-01-18 12:12:40 följande:

Vilket extremt själviskt tänk, borde fan skämmas. Nu har jag inte läst hela tråden, så jag vet inte din ålder, men fan, SKÄRP DIG.

Din mor mår dåligt och försöker ta sitt liv, och du vinklar det åt att hon är elak mot er? Din syrra är ett svin utifrån det jag läst.

Var snäll och stötta din mor och ta avstånd från din systers agerande.

• Anonym (Lillan)

Jag förstår vad du menar! Jag orkar inte!!

Anonym (?) skrev 2017-01-18 12:24:05 följande:

Då borde väl ni förstå hur dåligt hon mår och inte anklaga henne för att inte tänka på er. Hoppas din syster och pappa får en rejäl tankeställare. Sluta tänka jag, jag, jag hela tiden och tänk på henne istället!

• Anonym (e)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-18 12:36:00 följande:
    Jag har inte gjort min mor någonting träffade henne innan. Det är min syster, det är på henne.
    Det var du som skrev "HUR KAN MAMMA SKADA OSS SÅHÄR? Tänk så överlever hon inte. Varför varför tänker inte hon på oss.", det var det jag syftade på. Jag hoppas att det var chocken som fick dig att se det ur ett sånt själviskt perspektiv och att du inte skäller ut din stackars mamma för att hon försökte ta sitt liv. 

Sen ja, din syster är ju inte mycket att ha. Vet som sagt inte hur gamla ni är, men om min syrra hade varit ett sånt svin så hade jag inte velat ha henne i mitt liv.
Svar på tråden Lesbisk mamma