• Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Min mamma har kommit ut som lesbisk, hon lämnade min pappa för en kvinna. Det gör så ont, pappa mår så dåligt. Jag kommer aldrig att kunna förlåta henne, finns inte en chans. Jag gråter över det varje dag. Och mamma hör av sig varje dag att hon vill prata med mig och förklara. Att jag ska ge henne en chans och inte ignorera henne för det som har hänt. Min tvillingsyster vill inte ens höra talas om det, hon har blockat mamma överallt. Precis överallt,vilket har resulterat i att mamma är jätte ledsen.

• Svar på tråden Lesbisk mamma
  • Anonym (Lillan)

Det som skrämmer mig mest är att tänk så gör mamma om det igen.

• Anonym (Lillan)

Har sådan grov ångest. Nu har mamma tagit bort sin Facebook.

Tom Araya skrev 2017-01-19 18:31:32 följande:

Jag förstår också hans besvikelse, men det är inte samma sak som att han kan ställa de kraven på någon som mår så dåligt att hon inte ens vill leva.

• Anonym (Lillan)

Vill du ses i helgen frågade jag. Men det orkar hon inte. Blir så ledsen och sårad.

• Vilkenhemskmamma

Viken jävla ursäkta mitt språk men hemsk mamma du har. Vem vill inte träffa sitt barn. Ens kött och blod. Din syster behandlar henne precis som er mamma förtjänar sluta försvara din mamma. Hon borde tänka på sina barn i första hand och lägga sitt mående åt sidan.

• Tom Araya
    Vilkenhemskmamma skrev 2017-01-20 15:30:16 följande:

Viken jävla ursäkta mitt språk men hemsk mamma du har. Vem vill inte träffa sitt barn. Ens kött och blod. Din syster behandlar henne precis som er mamma förtjänar sluta försvara din mamma. Hon borde tänka på sina barn i första hand och lägga sitt mående åt sidan.

Lätt för dig att säga, när försökte du ta ditt liv senast?

Ingen förtjänar att behandlas så, det är vidrigt! Hur vill du förklara det?
  • Jagtrorpersonenmenar

Tom Araya: Jag tror personen menar att inget barn förtjänar att bli nekad på detta fruktansvärda vis. Hennes mamma säger ju att hon inte vill träffa henne fast ts försöker om och om igen. Hon borde se till att bry sig mer om sina barn.

• Påven Johanna II

Jag noterar att det är nyreggade personer som svarar. Engagerat.

• Anonym (Brytkontaktennuuu)

Skulle jag vara i din situation skulle jag aldrig träffat min mamma hon är vidrig. Tar en kvinna framför sina barn.

• Anonym (Lillan)

Jag kan inte tvinga henne till att träffa mig! Vill hon inte så är det som det är. Det är fruktansvärt jobbigt kan inte sova varje kväll är en plåga. Ligger efter med så många ämnen i skolan jag orkar inte göra ngåtonting. Sover bort varje dag och vaknar upp gråtandes.

Jagtrorpersonenmenar skrev 2017-01-20 19:15:59 följande:

Tom Araya: Jag tror personen menar att inget barn förtjänar att bli nekad på detta fruktansvärda vis. Hennes mamma säger ju att hon inte vill träffa henne fast ts försöker om och om igen. Hon borde se till att bry sig mer om sina barn.

• Aikido

Är det bara jag eller pågår aktiviteten i den här tråden liksom i skov?

Svar på tråden Lesbisk mamma