• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • encarro

Grattis alla!!! Också plussat oväntat i förrgår och verkar ha BF 1/8. Känns helt sjukt. Kan jag mejla mitt namn till nån angående FB-grupp? Vill helst inte att det ligger öppet i en tråd nämligen!

• Sabii
    Lizza85 skrev 2016-11-23 19:24:11 följande:

Jag heter Lisa Andersson på fb. Kanske kan de stå Jyrgen också.

Du har ett väldigt vanligt namn, blir svårt att hitta dig :) Sök efter Sabina Åkesson det är jag :) tror det blir lättare att hitta mig :)
  • collansM
    encarro skrev 2016-11-23 19:28:27 följande:

Grattis alla!!! Också plussat oväntat i förrgår och verkar ha BF 1/8. Känns helt sjukt. Kan jag mejla mitt namn till nån angående FB-grupp? Vill helst inte att det ligger öppet i en tråd nämligen!

Lägg till mig på Facebook? Sol Fayme Maria Elmén :)
  • DBella

Jag vill gärna vara med i gruppen :) Isabella Nilsson. Har min hund som omslagsfoto.

• vildalee
    Sabii skrev 2016-11-23 18:54:31 följande:

Har nu skapat en grupp på fb. Behöver era namn så jag kan lägga till er. Det är en hemlig grupp där endast medlemmar kan söka på gruppen och se innehåll osv. Helt dolt innehåll för utomstående. :D

Gud va bra, la till dig men ska vi redan nu sätta ett Mac antal så att vi inte blir allt för många och de blir så opersonligt?
  • Sabii

De som är intresserade att vara med kan skicka sin mailadress så lägger jag till er i gruppen :) kan skickas som privat meddelande :)

• Lizza85

Hur tänkte ni göra gruppen hemlig? Tänkte så den inte syns i rekommenderade grupper.

• Delinda

Har också precis plussat, efter år av kämpade och efter en första IVF. Äntligen!

• DBella
    Delinda skrev 2016-11-23 21:36:42 följande:

Har också precis plussat, efter år av kämpade och efter en första IVF. Äntligen!

Grattis! Så underbart :)
Svar på tråden BF augusti 2017