BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Grattis alla!!! Också plussat oväntat i förrgår och verkar ha BF 1/8. Känns helt sjukt. Kan jag mejla mitt namn till nån angående FB-grupp? Vill helst inte att det ligger öppet i en tråd nämligen!
Jag heter Lisa Andersson på fb. Kanske kan de stå Jyrgen också.
Grattis alla!!! Också plussat oväntat i förrgår och verkar ha BF 1/8. Känns helt sjukt. Kan jag mejla mitt namn till nån angående FB-grupp? Vill helst inte att det ligger öppet i en tråd nämligen!
Jag vill gärna vara med i gruppen :) Isabella Nilsson. Har min hund som omslagsfoto.
Har nu skapat en grupp på fb. Behöver era namn så jag kan lägga till er. Det är en hemlig grupp där endast medlemmar kan söka på gruppen och se innehåll osv. Helt dolt innehåll för utomstående. :D
De som är intresserade att vara med kan skicka sin mailadress så lägger jag till er i gruppen :) kan skickas som privat meddelande :)
Hur tänkte ni göra gruppen hemlig? Tänkte så den inte syns i rekommenderade grupper.
Har också precis plussat, efter år av kämpade och efter en första IVF. Äntligen!
Har också precis plussat, efter år av kämpade och efter en första IVF. Äntligen!
Taaack! Det samma till dig DBella! <3