BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Hahaha håller med namnet vad perfekt :D
Har också ansökt
Hej alla Grattis ????.Jag är i chock fortfarande plussade i morse, kan bara inte förstå när jag blev gravid så lite umgänge vi haft ????är överlycklig men har två missfall bakom mig. Men det stod 1-2 veckor ????.Hur går man med i fb gruppen?
Du följer länken högre upp i tråden och skickar ett meddelande till mig på facebook. Läs inlägget högre upp så står allt.
Du följer länken högre upp i tråden och skickar ett meddelande till mig på facebook. Läs inlägget högre upp så står allt.
Fjärde försöket med tredje barnet.... ÄNTLIGEN!! :)
Efter många super svaga test så fick jag det äntligen bekräftat. Men så dåligt som jag mått dom senaste dagarna så hade jag redan fattat detta :)
Lycka till ni andra... 
Nu har jag skapat en grupp. Än så länge heter den Vi som älskar att baka bullar.
Här kommer länken:
m.facebook.com/groups/583793328493361
Kolla om ni kan ansöka om att gå med, om det inte funkar måste ni lägga till mig som vän på facebook. Men vi kan avsluta vänskapen när ni gått med i gruppen.
Skicka ett meddelande på facebook om ni vill att jag ska lägga till er. Jag heter Sofie Saxe och har en profilbild tagen från sidan. Brun page och svarta glasögon.
Nu har jag skapat en grupp. Än så länge heter den Vi som älskar att baka bullar.
Här kommer länken:
m.facebook.com/groups/583793328493361
Kolla om ni kan ansöka om att gå med, om det inte funkar måste ni lägga till mig som vän på facebook. Men vi kan avsluta vänskapen när ni gått med i gruppen.
Skicka ett meddelande på facebook om ni vill att jag ska lägga till er. Jag heter Sofie Saxe och har en profilbild tagen från sidan. Brun page och svarta glasögon.
Jag har också ansökt till gruppen nu! Heter Nathalie Elin Rebecka Johansson på Facebook ????
Ansökte till gruppen. Plussat två svagt två dagar i rad nu. BIM på måndag. Tredje barnet. Hoppas på att det håller i sig och att lilla fröet vill stanna kvar. Har svartvit bröllopsbild.
Du som vill bli medlem i gruppen måste skicka ett meddelande till mig på Fb.