• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • trinee

Hej allihopa! Grattis till alla som plussat!!

Efter att inget hänt på alldeles för länge, efter flera tester, ultraljud, blodprover, urologi, skulle vi precis börja med behandling när vi äntligen äntligen plussade!

Vi fattar knappt att det är sant och skulle behöva göra gravtest varje dag för att banka in i skallen att vi ska få vårt första barn i sommar tror jag. Till hälften vågar vi kanske inte tro på det riktigt än, förrän de först veckorna är avklarade. Är i vecka 5 och känner redan av det i kroppen!

Ansökt om FB gruppen. Osäker på vad den kommer ge mig, men har massa frågor som jag funderar över!

• trinee

PS. Efternamnet är Persson. Förnamn låter även jag bli att nämna..

• Klin

Hej! :D 
    Jag har nyss ansökt om medlemsskap i fb-gruppen. Heter Caroline Klin på fb och har svarta brillor på min profilbil! Har även skickat ett pm till dig Sofie :)

• Bjoork

Plussade i måndags, bf i början av augusti, har tid för ultraljud för att se hur långt gången jag är, blivit gravid trots spiral i, hehe. Har två barn födda september 15 och juli 16 så detta är vårat tredje. :)

• Emmaaa
    Hej!
    Plussade i tisdags, har tagit ytterligare 4 tester av olika märken efter det och har 8 till, haha.
    2 års försök till andra barnet, äntligen! :D
    BF 5/8 -17.
    Grattis till alla som plussat!
  • Jäniiis

Har ansökt om att få gå med i gruppen!

Heter Jenna i förnamn, inte så vanligt antar jag ;)

Plussade den 20/11, beräknad BF 6 aug.

Första barnet för mig och min sambo :)

• Mila

Jag är inte riktigt redo än att gå med i någon fb grupp. Även fast jag iaf ju nu har bf i augusti :)

Tänkte kolla om ni tagit fler gravtest efter plus för att se stegring? Kan ni lägga upp bilder här isf?

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Jäniiis
    Mila skrev 2016-12-03 17:54:16 följande:

Jag är inte riktigt redo än att gå med i någon fb grupp. Även fast jag iaf ju nu har bf i augusti :)

Tänkte kolla om ni tagit fler gravtest efter plus för att se stegring? Kan ni lägga upp bilder här isf?

Jag har tagit flera tester hehe..

Första är äl+11 den 20/11 sen är det typ en om dagen, förutom den ensamma på bilden. Den är tagen tisdags den 29/11. Sen det sista testet på den första bilden är ju ägglossningstest som du ser, va nyfiken om det kunde påvisa graviditet haha:)

• attid89

BF 5/8 :) Plussade precis. Vårt andra barn. Har en dotter förr jan-16 så blir ganska tätt mellan barnen om allt går bra nu :)

Svar på tråden BF augusti 2017