• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • kaaarinr

Finns det någon ny Facebookgrupp nu som fortfarande är öppen? :)

• kaaarinr

Jag startar annars gärna en grupp, men någon behöver först lägga till mig som vän så att jag kan bjuda in den personen!

Skriv gärna ert namn här om ni vill bli tillagda så kan jag starta den nya gruppen :)

• Eliinbrandt

Hej!

Jag och min sambo plussande den 1 december! ????????????

Lever med pcos så vi trodde verkligen inte att vi skulle lyckas själva!

Bf 2 augusti! ????

• mixXi

Någon som startat en facebookgrupp? Finns ju en för juni, juli, augusti men känns lite jobbigt att vara med i en grupp där vissa är nästan 3 månader före. BF 24/8 här =)

• kaaarinr

Ni som vill vara med i gruppen, skriv ert namn (och gärna hur profilbilden ser ut om det är fler med ert namn) så kan jag lägga till er!

• Alfonsmamma

Åh va kul! Som det ser ut nu så har vi bf den 14/8 och vi plussade den 6 dec!

Så spännande och mysigt, vi väntar vårat andra barn?!? Att va gravid är verkligen ett mirakel.

• Moajoha
    kaaarinr skrev 2016-12-09 12:24:28 följande:

Jag startar annars gärna en grupp, men någon behöver först lägga till mig som vän så att jag kan bjuda in den personen!

Skriv gärna ert namn här om ni vill bli tillagda så kan jag starta den nya gruppen :)

Jag vill gärna vara med i gruppen, Moa Johansson, profilbilden är en på mig själv. svart linne o långa fransar , svårt att förklara hahah
Svar på tråden BF augusti 2017