• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • Sabii
    sofiesaxe skrev 2016-11-26 07:41:59 följande:

Hej! Jag plussade i måndags. Har bf 1/8. Jag heter Sofie Saxe på fb och är gärna med i gruppen.

kan du beskriva din profilbild?
  • Sabii
    semlan24 skrev 2016-11-25 21:02:16 följande:

Hej! Är också gärna med här :) plussde i tisdags redan. Har bf 3 aug. Hur kommer man med i fb-gruppen? Den är hemlig va?

Skicka mig ditt namn och beskriv din profilbild så addar jag dig :)
  • Sabii
    elmaanna skrev 2016-11-26 09:15:29 följande:

Hej! Jag plussade i torsdags! Är också gärna med i gruppen. Har dock inte heller gått ut med något så håller gärna mitt namn hemligt! Någon jag kan lägga till för att vara med i gruppen?

skicka på privat meddelande ditt namn och beskriv din profilbild :)
  • sofiesaxe
    Sabii skrev 2016-11-26 12:00:22 följande:

kan du beskriva din profilbild?

Jag har en bild på mig själv, tagen från sidan. Mörkbrun page och svarta glasögon.
  • noyen

Hej!!! Jag plussade ett svaaaaagt streck idag, men ack ett streck! Hade ni tydliga streck? Har BF 13 Augusti 2017 så fall. :D

• encarro
    noyen skrev 2016-11-26 20:33:39 följande:

Hej!!! Jag plussade ett svaaaaagt streck idag, men ack ett streck! Hade ni tydliga streck? Har BF 13 Augusti 2017 så fall. :D

Grattis!! Hade ganska svagt första gången men druckit mycket då så urinen var nog utspätt... Sen höll jag mig ett tag och tog ett nytt, då var det stor skillnad!
  • noyen

Jaha! Ja, så kan det vara. Men ska testa om någon dag igen och hoppas på starkare plus då! =) Tack!!

• Kristina85

Grattis till er alla!

Testade mig igår och fick ett +

Samt gjorde ett digalt test idag som säger att jag är i vecka 4-5

Kan inte beskriva hur lycklig jag är

• tantor

Hej plussade i måndags på BIM och har BF 1 aug. Är gärna med i hemlig fb-grupp :)

Svar på tråden BF augusti 2017