• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • Wooden
    isaswe skrev 2016-11-25 11:06:03 följande:

Hoppar gärna in här också, om ni inte nått maxantal i gruppen.

Testade i natt och fick plus. Dotterns blöja hade läckt och var klarvaken efter det haha. Så andra barnet här som får BF 7 augusti, dottern är född 17 augusti så vi verkar gilla augustibarn haha.

Var inne här och kikade av en slump och känner igen ditt namn från BF september 2015-tråden! Visst var du med där? Min son föddes 17 september 2015 och nu väntar jag tvåan med bf i mitten/slutet på juli! Ville bara skriva grattis och lycka till!

Och detsamma till alla er andra också förstås!
  • Moajoha

Hej, jag fick ett plus imorse, har BIM imorgon ???? går allt som det ska blir det BF 8 Augusti , Jag vill gärna va med i Facebook gruppen

• DragonWoman

Hej plussade förra veckan med nr 5 och bf 4 augusti joinar gärna på Facebook i nån hemlig grupp

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Julian 140920
  • GabriellaH

Hej! Grattis till alla plus!
    Får jag också vara med i en grupp på fb? Plussade just. ????

• Izadoras

Grattis till er alla, jättekul!

Jag plussade ett svagt streck i lördags och gjorde ett nytt test igår som visade gravid :) Om allt går som det ska har jag BF den 11/8.

• Jolesa

Hej tjejer.

Jag är helt ny här på FL.

Jag plussade i går morse fyra dagar innan bim med clear blue early. Åkte på dagen och handlade ett digitalt och till min förvåning stod det gravid även på den.

Jag har en son sen innan född augusti 09.

Jag är beräknad den 9/8 enligt min app :)

Vad är det för hemlig grupp ni pratar om? :)

• Justemma

Jag plussade idag med första barnet. Beräknat den 3/8. Känner mig livrädd och exalterad samtidigt... haha :)

• GabriellaH
    Justemma skrev 2016-11-28 20:28:02 följande:

Jag plussade idag med första barnet. Beräknat den 3/8. Känner mig livrädd och exalterad samtidigt... haha :)

Detta hade kunnat vara mina ord. Kul! Grattis!!
  • DolarDoris
    Justemma skrev 2016-11-28 20:28:02 följande:

Jag känner precis samma!
    Jag är beräknad till 2/8, så jäkla märklig känsla!
    Här har jag gått runt och brytt mig om mig själv, och nu plötsligt kommer en unge och tar över mina tankar totalt!
    Vi har tidigare pratat om det lite
    löst sådär, jag och min man...men att det
    faktiskt HÄNDE är en helt annan sak!
    Nu blev det verkligt!
    Vad hände med att få förbereda sig?!
Svar på tråden BF augusti 2017