• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • isaswe

Håller en kamera för ansiktet på min profilbild :)

• sofiesaxe
    isaswe skrev 2016-11-30 09:28:44 följande:

Åh, är gärna med i gruppen. Om det är okej att det är mitt andra barn dvs. Kan dock säga att jag redan glömt allt om hur det var att vara gravid och ha en nyfödd :')

Det här blir mitt tredje barn så det spelar väl ingen roll. Vi är ju lika gravida allihopa oavsett. ????
  • isaswe

Ja jo, tänkte mest att tråden är placerad i "Första barnet" :)

sofiesaxe skrev 2016-11-30 09:47:03 följande:

Det här blir mitt tredje barn så det spelar väl ingen roll. Vi är ju lika gravida allihopa oavsett. ????

• anothermother
    isaswe skrev 2016-11-30 09:28:44 följande:

Åh, är gärna med i gruppen. Om det är okej att det är mitt andra barn dvs. Kan dock säga att jag redan glömt allt om hur det var att vara gravid och ha en nyfödd :')

Oj, dethade jag helt missat att det var o "första barnet" haha! Hoppas inte det är några problem för detta blir mitt andra om allt går vägen haha :)
  • loveyouu
    Isneshaav skrev 2016-11-29 21:00:44 följande:

Jag har BIM idag imorgon eller torsdag. Har lång cykel så är på dag 33 idag men har aldrig haft längre än 36 så spänningen är olidlig. Försök nr 1 barn nr 2.

Kände knappt nått vid Äl (enl kalendern) så kanske blev en miss, fick dock jätte ont i höger sida 6 dagar efter ÄL. Testade mig igår morse. Negativt så jag går mest o väntar på att mensen ska komma.. mår dock illa efter varje måltid men inget annat. Du?

Jag är i vecka 5, känner som mensvärk ganska ofta men inte mycket mer än så..
Svar på tråden BF augusti 2017