BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Håller en kamera för ansiktet på min profilbild :)
Åh, är gärna med i gruppen. Om det är okej att det är mitt andra barn dvs. Kan dock säga att jag redan glömt allt om hur det var att vara gravid och ha en nyfödd :')
Ja jo, tänkte mest att tråden är placerad i "Första barnet" :)
Det här blir mitt tredje barn så det spelar väl ingen roll. Vi är ju lika gravida allihopa oavsett. ????
Jag har BF i aug -17. :) (Håller bara tummarna att det inte blir MF nu när det är så tidigt)
Åh, är gärna med i gruppen. Om det är okej att det är mitt andra barn dvs. Kan dock säga att jag redan glömt allt om hur det var att vara gravid och ha en nyfödd :')
Jag har skickat en förfrågan om att gå med i FB gruppen nu. Lena Lind heter jag :)
Hahahaha bästa namnet på gruppen! Har ansökt. Mikaela Nilsson
Hahaha håller med namnet vad perfekt :D
Har också ansökt
Jag har BIM idag imorgon eller torsdag. Har lång cykel så är på dag 33 idag men har aldrig haft längre än 36 så spänningen är olidlig. Försök nr 1 barn nr 2.
Kände knappt nått vid Äl (enl kalendern) så kanske blev en miss, fick dock jätte ont i höger sida 6 dagar efter ÄL. Testade mig igår morse. Negativt så jag går mest o väntar på att mensen ska komma.. mår dock illa efter varje måltid men inget annat. Du?
Har också ansökt precis! Svartvit profilbild :)