BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Har också precis plussat, efter år av kämpade och efter en första IVF. Äntligen!
Taaaack encarro och det samma till dig med - underbart! Jag vill helst inte heller att mitt namn ligger uppe i tråden (lite nojig med sånt där nu när man inte berättat för jobb och så än) men mailar väldigt gärna mina uppgifter för att också vara med i gruppen på Facebook!
collansm lägger också till dig på Facebook om det är okej :) Så får du gärna lägga till mig i gruppen. Tack!
Hej tjejer ????
Plussade också igår, är jätte gärna med i gruppen också om någon vill skicka meddelande till mig?????
Hej tjejer ????
Plussade också igår, är jätte gärna med i gruppen också om någon vill skicka meddelande till mig?????
Hoppar gärna in här också, om ni inte nått maxantal i gruppen.
Testade i natt och fick plus. Dotterns blöja hade läckt och var klarvaken efter det haha. Så andra barnet här som får BF 7 augusti, dottern är född 17 augusti så vi verkar gilla augustibarn haha.
Jag vill va med i fb gruppen, heter Mikaela Nilsson (finns ju säkert massa med de namnet men bor i Västerås om de är lättare o hitta då :)
Hej! Är också gärna med här :) plussde i tisdags redan. Har bf 3 aug. Hur kommer man med i fb-gruppen? Den är hemlig va?
Hej! Jag plussade i måndags. Har bf 1/8. Jag heter Sofie Saxe på fb och är gärna med i gruppen.
Hej! Jag plussade i torsdags! Är också gärna med i gruppen. Har dock inte heller gått ut med något så håller gärna mitt namn hemligt! Någon jag kan lägga till för att vara med i gruppen?