• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • Lady K

Plussade i fredags! Första barnet så det känns helt overkligt men fantastiskt spännande. Bf 1 augusti. Haha, går liksom inte att fatta att nånting börjat växa inuti en? Crazy...

• wicked93

Plussade idag med clearblue digital. blir andra graviditeten har en son på 2 år med :)

• Everestmadz

Hej!

Hoppar in här också, plussade idag då jag till slut tog mitt förnuft till fånga och slutade spekulera så visade det sig väldigt snabbt att jag var gravid. Körde Clearblue Digital där veckoindikatorn peka 2-3+, typ v5.

Har dock försökt i ett år och fått gå till läkare som konstaderat högt prolaktinvärde och därmed svårigheter att bli gravid. Skulle få börja gå på utredning då man vart gravid på naturlig väg. Ska ringa imorgon så får man ser vars man hamnar på denna resa. Håller er uppdaterad. Grattis till er som plussat, nu börjar resan på en spännande tid :)

• loveyouu

Vad har ni för symptom? Jag har knappt några, blir orolig ju..har ett MF i bagaget i juli i år :/

• Isneshaav
    loveyouu skrev 2016-11-29 20:22:11 följande:

Vad har ni för symptom? Jag har knappt några, blir orolig ju..har ett MF i bagaget i juli i år :/

Jag har BIM idag imorgon eller torsdag. Har lång cykel så är på dag 33 idag men har aldrig haft längre än 36 så spänningen är olidlig. Försök nr 1 barn nr 2.
    Kände knappt nått vid Äl (enl kalendern) så kanske blev en miss, fick dock jätte ont i höger sida 6 dagar efter ÄL. Testade mig igår morse. Negativt så jag går mest o väntar på att mensen ska komma.. mår dock illa efter varje måltid men inget annat. Du?
  • sofiesaxe

Jag kan skapa en grupp men det verkar som att det bara går att starta en grupp genom att lägga till av sina befintliga vänner. Är det någon som har lust att bli vän med mig så att jag kan testa att starta en grupp? Jag heter Sofie Saxe och har brun page och glasögon på min profilbild.

• GabriellaH
    sofiesaxe skrev 2016-11-29 21:03:16 följande:

Jag kan skapa en grupp men det verkar som att det bara går att starta en grupp genom att lägga till av sina befintliga vänner. Är det någon som har lust att bli vän med mig så att jag kan testa att starta en grupp? Jag heter Sofie Saxe och har brun page och glasögon på min profilbild.

Hej! Jag har skickat ett PM till dig på FB. Har du sett det?
  • sofiesaxe

Nu har jag skapat en grupp. Än så länge heter den Vi som älskar att baka bullar.

Här kommer länken:

m.facebook.com/groups/583793328493361

Kolla om ni kan ansöka om att gå med, om det inte funkar måste ni lägga till mig som vän på facebook. Men vi kan avsluta vänskapen när ni gått med i gruppen.

Skicka ett meddelande på facebook om ni vill att jag ska lägga till er. Jag heter Sofie Saxe och har en profilbild tagen från sidan. Brun page och svarta glasögon.

• DragonWoman
    sofiesaxe skrev 2016-11-30 07:27:25 följande:

Nu har jag skapat en grupp. Än så länge heter den Vi som älskar att baka bullar.

Här kommer länken:

m.facebook.com/groups/583793328493361

Kolla om ni kan ansöka om att gå med, om det inte funkar måste ni lägga till mig som vän på facebook. Men vi kan avsluta vänskapen när ni gått med i gruppen.

Skicka ett meddelande på facebook om ni vill att jag ska lägga till er. Jag heter Sofie Saxe och har en profilbild tagen från sidan. Brun page och svarta glasögon.

Har ansökt motorsåg i händerna på galen kvinna
    Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Julian 140920
  • isaswe

Åh, är gärna med i gruppen. Om det är okej att det är mitt andra barn dvs. Kan dock säga att jag redan glömt allt om hur det var att vara gravid och ha en nyfödd :')

Svar på tråden BF augusti 2017