BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Just det!
Jag är helt ny här så jag vet inte riktigt hur allt funkar med profiler och så, men jag är gärna med i den hemliga FB-gruppen!
Ja, detta var vårt första försök och våra tankar har nog alltid vara att detta kommer att ta lite tid, lite tid att hinna förbereda sig på allt, så nu känner jag mig totalt helt oförberedd men samtidigt så glad.. och rädd... livrädd.
Ni alla som plussat har ni ringt till MVC och fått tid för inskrivning? Kommer ni att göra KUB-test även ni som är under 35? Vecka 12 är låååångt kvar, när kommer ni berätta för era närmsta?
Ja, jag har så mycket frågor men ingen att bolla med...
Ja, detta var vårt första försök och våra tankar har nog alltid vara att detta kommer att ta lite tid, lite tid att hinna förbereda sig på allt, så nu känner jag mig totalt helt oförberedd men samtidigt så glad.. och rädd... livrädd.
Ni alla som plussat har ni ringt till MVC och fått tid för inskrivning? Kommer ni att göra KUB-test även ni som är under 35? Vecka 12 är låååångt kvar, när kommer ni berätta för era närmsta?
Plussade i söndags svagt, sen igår på digitalt! 1-2v ????
Beräknad 10aug! Blir andra barnet, våran första är 8månader gammal.
Ringt och pratat med kvinnokliniken vi går hos, fått ultraljud om två och en halv vecka för att kolla så allt står rätt till och att hjärtat pickar. Längtar enormt!!
Hej vänner! I förrgår plussade jag svagt och igår syndens det tydligt. Fick missfall 3 november Så jag är överlycklig att det gick såhär snabbt ? vet att det är ny graviditet/nya hormoner för var helt negativt på gynakuten 4 november och var helt negativt på ett test hemma för lite över en vecka sedan ???? vill gärna vara med i facebook gruppen men vill gärna inte skriva mitt namn här, har ett ovanligt efternamn som enbart bärs av mig och min mans släkt ????
Jag plussade i torsdags! BF 5 augusti ????
Hallå tjejer :)
Verkar inte finnas någon aktiv Facebook grupp, någon som vill fixa? Jag vet inte hur man gör..
Hallå tjejer :)
Verkar inte finnas någon aktiv Facebook grupp, någon som vill fixa? Jag vet inte hur man gör..
Tror man kan ändra namn sen med...