• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • k88h

Hej alla. Plussade för någon dag sen har bf 21 augusti ????

• LillaLilja
    Alfonsmamma skrev 2016-12-12 19:53:23 följande:

Jag har också bf den 14/8 ???? Dock mitt andra barn

Jag har också bf 14/8 :)
    Första barnet 110912 MF Sept 14 BF Aug 17?
  • kaaarinr
    Alfonsmamma skrev 2016-12-12 19:53:23 följande:

Jag har också bf den 14/8 ???? Dock mitt andra barn

54321hej skrev 2016-12-12 19:44:27 följande:

HEMLIG FACEBOOKGRUPP. Jag har precis skapat en hemlig facebookgrupp som jag nu vill värva medlemmar till Jag har själv blivande förstagångsföderska som nyligen plussat och har BF 22 augusti enligt min graviditetsapp. Skicka ett meddelande till mig om du vill att jag ska lägga till dig i gruppen. Jag kommer inte vilja berätta om min graviditet för släkte och vänner förrän vecka 12 och det skulle vara skönt att ha några att dela tankarna med fram tills dess och även efter vecka 12. Välkomna.

Om du vill vara med så finns det redan en hemlig grupp där vi är ett par stycken :) skicka ditt namn i PM om du vill att jag lägger till dig!
  • Madfih072

Hej, får man vara med här? Plussade idag på Bim så bf 21 augusti :) Var sjätte försöker till ett syskon till vår snart treåring här hemma. Har inga symtom alls, inga ömma bröst och inte ens många flytningar därav svårt att tro att detta är sant! Hoppas det kommer igång snart men är gravid i alle fall enligt clearblue digital 1-2 veckor :) Och det borde man väl kunna lita på?

• MarieAndersson3

Hej alla glada mammor to be! ????

Är gravid för första gången och även helt ny är på FL. Oplanerad graviditet men ack så underbar, har haft tanke på barn ett bra tag. Enligt appen är BF 3 Augusti, vilket känns overkligt (är själv augusti barn, även min mamma fyller i augusti) hade gärna velat vara med i en fb grupp då endast min bror vet om graviditeten än så länge, vill hålla det iallafall fram till julafton för resterande, men det är svårt att inte berätta ???? fram för allt nu när illamåendet verkligen tagit fart med ???? men ifall jag får gå med i någon grupp så skulle det vara jätte kul, heter Marie Andersson på fb och har en svart profilbild där jag håller i en konsert biljett :)

• Moajoha
    kaaarinr skrev 2016-12-12 12:07:55 följande:

Jag har lagt till alla er som skickat ert namn till mig i PM :) Ni andra som skrivit har att ni vill vara med, jag behover lagga till er som van forst sa skriv ert namn i PM sa kan jag lagga till er!

Moa, jag ar lite osaker pa vem som ar du :P Har du ett axelbandslost linne och tittar nedat pa bilden? Eller tittar du in i kameran?

Jag tittar in i kameran, inget axelbandslöst ;)
Svar på tråden BF augusti 2017