• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • Skridskoprinsessan

Grattis alla preggon! Är också gärna med i en grupp om den inte blir allt för stor. Just plussat efter drygt 1 års försök att göra barn 2. Så overkligt fantastiskt! Hoppas hoppas nu...

• Angel in sight
    Stellan11 skrev 2016-12-11 15:29:34 följande:

Äl+10 idag och fick detta. Vågar man glädjas redan?!?! :D

Mitt såg ut så där eller lite svagare på äl+13 (bim-1) och fick "gravid 1-2" på äl+14 (bim) så jag tror det är ett plus :) Grattis
  • kaaarinr

Jag har lagt till alla er som skickat ert namn till mig i PM :) Ni andra som skrivit har att ni vill vara med, jag behover lagga till er som van forst sa skriv ert namn i PM sa kan jag lagga till er!

Moa, jag ar lite osaker pa vem som ar du :P Har du ett axelbandslost linne och tittar nedat pa bilden? Eller tittar du in i kameran?

• any19877

Hej Tjejer! Hör är en till med bf i början på augusti. Skulle ni kunna lägga till mig i fb gruppen?

• Angel in sight
    Stellan11 skrev 2016-12-12 06:22:41 följande:

Idag vågar jag tro lite mer på de :D

Grattis! :) Blev som jag trodde :)
  • FruLjungberg

Hejsan Jag plussade för typ en vecka sedan, bör ha bf 1a augusti, vi är super lyckliga eftersom att både jag och min man ska ha väldigt svårt att få barn. Vi ska enligt undersökningar ha en sån liten chans att de har rekommenderat ivf, som tydligen inte behövdes =D 

Finns en grupp för Sommarmammor 2017 men jag går gärna med i en för bara augusti också! 

• 54321hej

HEMLIG FACEBOOKGRUPP. Jag har precis skapat en hemlig facebookgrupp som jag nu vill värva medlemmar till Jag har själv blivande förstagångsföderska som nyligen plussat och har BF 22 augusti enligt min graviditetsapp. Skicka ett meddelande till mig om du vill att jag ska lägga till dig i gruppen. Jag kommer inte vilja berätta om min graviditet för släkte och vänner förrän vecka 12 och det skulle vara skönt att ha några att dela tankarna med fram tills dess och även efter vecka 12. Välkomna.

• Alfonsmamma
    Tussilur skrev 2016-12-12 16:49:06 följande:

Jag har bf beräknat till 14 augusti :) Första barnet.

Jag har också bf den 14/8 ???? Dock mitt andra barn
Svar på tråden BF augusti 2017