IVF 2017 - Malmö RMC-
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Resultatet av gårdagens ÄP, 10 av 12 befruktade så det känns fantastiskt. De väntar nu 5 dagar för återsättning!
Resultatet av gårdagens ÄP, 10 av 12 befruktade så det känns fantastiskt. De väntar nu 5 dagar för återsättning!
Tyvärr så slutade vår resa här för denna gången..
Tog väldigt hårt på oss just nu.
Följer gärna er fortfarande men inte lika aktiv..
Önskar er alla lycka till...
Belive88 det blir att söka privat för vår del också.. tror vi kommer ta nordic ivf, gjorde vår utredning där och fick ett väldigt positivt och proffsigt intryck. Undrar bara hur lång tid man kan räkna till att man får köra igång igen,ä samt hur rmc gör med överlämning osv.. många frågor som snurrar nu.
Nejjj så tråkigt att höra att det inte gick denna gången heller...
Jag blev ganska dåligt efter äggplock som vi gjorde..
Vi har bestämt oss för nordic och vi fick en tid rätt snabbt och måste man begära hem jornalerna. Så vi får hoppas att vi får våra innan vi ska dit nästa e kan annars så får ta och ändra tiden..
Ledsen för er skull Niia! Kanske ses på Nordic framöver. Ska förmodligen testa där med sambon framöver någon gång. Insemination alltså om det går.
Nu har vår kallelse kommit! Hur långt tid tar det innan man kan komma igång med behandling om man inte behöver nedreglera sig tror ni? :)
Nu har vår kallelse kommit! Hur långt tid tar det innan man kan komma igång med behandling om man inte behöver nedreglera sig tror ni? :)