IVF 2017 - Malmö RMC-
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Hej
Har haft äggplock idag och det gick bra. Känner mig lite snurrig och trött nu. Hur långt efteråt kände ni av de? Är på gränsen till överstimulerad. Nu ska jag dricka mycket vatten och äta salt.
Hej
Har haft äggplock idag och det gick bra. Känner mig lite snurrig och trött nu. Hur långt efteråt kände ni av de? Är på gränsen till överstimulerad. Nu ska jag dricka mycket vatten och äta salt.
Skönt att det gick bra :) var också på gränsen till överstimulerad första gången och hade då känningar i magen typ en vecka efter ÄP om jag minns rätt. Vid dom andra försöken har jag haft känningar 2 dagar efter ÄP men har kunnat jobba och röra mig utan svårigheter.
Vad skönt att vara ännu ett steg på vägen. Håller tummarna för dig!
Jag var på VUL idag och äggplock blir onsdag. Jätte nervös.
Tänker på er tjejer. Kram på er och en extra kram till er som har det jobbigt just nu.
Dag 7 med Puregon för mig. Blodprov igår som var bra, VUL imorgon.
Dom ringde från RMC nu och vi har fått 10 befruktade ägg :) Håller tummarna nu att allt går vägen och att överstimuleringen går ner för då blir de återföring på lördag ???? ?
Dom ringde från RMC nu och vi har fått 10 befruktade ägg :) Håller tummarna nu att allt går vägen och att överstimuleringen går ner för då blir de återföring på lördag ???? ?
Härliga nyheter!! Då sätter de tillbaka dag 5?
Vilket är egentligen vanligast?