IVF 2017 - Malmö RMC-
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
I eftermiddags fick vi tillbaka en fin blactocyst, ytterligare två odlas vidare till imorgon innan vi vet om dom kan frysas. Hade blivit såå glad om vi hade lyckats få till frysen! Testdag 29/1.
Lycka till på era vul och äggplock imorgon allesammans :))
I eftermiddags fick vi tillbaka en fin blactocyst, ytterligare två odlas vidare till imorgon innan vi vet om dom kan frysas. Hade blivit såå glad om vi hade lyckats få till frysen! Testdag 29/1.
Lycka till på era vul och äggplock imorgon allesammans :))
Första VUL gjort. Man kunde se många små äggblåsor men ingen som var i den storleken de ville. Bara två som var 10mm. Så har ökat dosen Gonal F till 125 och nytt UL lördag.
Finns det hopp om att de växer till lördag?
Ja man kan inget göra mer än att lita på dom. :) men min magkänsla säger satt vi kommer lyckas denna gång!
Första VUL gjort. Man kunde se många små äggblåsor men ingen som var i den storleken de ville. Bara två som var 10mm. Så har ökat dosen Gonal F till 125 och nytt UL lördag.
Ja de kommer växa. Har för mig att dom växer ca 1 mm / dag...??
Kram
Dom skulle bara ringa om det ej såg bra ut eller om något ej gick som det skulle. Inget samtal idag, så det är lite positivt. Hoppas bara dom inte ringer imorgon innan insättningen. Dom ringde 4 h innan förra insättningen och sa att jag ej skulle komma längre pga att celldelningen helt plötsligt blev dålig. Så kommer vara långa minutrar imorgon på jobbet...