• ttcmommy

IVF 2017 - Malmö RMC-

Hej,
    Har är lite om mig.

Har försökt med  3 misslyckades insemination.
    mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.

Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
    Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.

• Svar på tråden IVF 2017 - Malmö RMC-
  • Regnbågsdröm

Förresten. Hämtade ut mitt lutinus idag. Det är ju TRE GÅNGER SÅ MYCKET progesteron i det som i Crinone. Ändå hävdar de att "det är samma sak". Fan så bra att de bytt!

• anina
    Niaa skrev 2017-01-09 15:59:52 följande:
    Välkommen! :)

Oj, och jag som tycker att det vanliga långa protokollet är långt! Vad spänannde att äntligen vara igång förstår jag. Som Regnbågsdröm också svarat så får ni nog ställa in er på många olika doktorer men hoppas ni har turen att enbart behöva genomgå detta en gång :) kram på dig och lycka till!

Ja det är spännande. =) Nu börjar det bli verkligt. =) 

Tack. Och hoppas verkligen det går vägen för er denna gången. Kram

Regnbågsdröm skrev 2017-01-09 15:10:11 följande:
    Ingen aning om vad han heter i efternamn. Men tror bara det finns en på K. Och bara två män. Den andra är dr E
    Men ni kommer garanterat gå hos flera olika. Jag har varit hos typ alla utom någon ny de fått nu som jag ska ha på onsdag, haha.
    Kram och lycka till med er resa!

Hehe ok. Då vet jag. =)

Tack, och hoppas verkligen ni lyckas denna gången. Kram

• anina
    Regnbågsdröm skrev 2017-01-07 11:04:18 följande:
    Hoppas ni får bättre respons på era frågor då. Oss blir de alltid irriterade på när vi ställer frågor

Jaaa! Hoppas vi är fler som får två. Och att vi alla lyckas! Måste ske! <3
    De verkar nästan irriterade för att vi inte ställde så mycket frågor. Skrattande Eftersom jag har varit nedreglerad sen okt har jag hunnit googla alla frågor jag hade. Skrattande
  • Regnbågsdröm
    anina skrev 2017-01-10 09:34:46 följande:

Ja det är spännande. =) Nu börjar det bli verkligt. =) 

Tack. Och hoppas verkligen det går vägen för er denna gången. Kram

Regnbågsdröm skrev 2017-01-09 15:10:11 följande:Ingen aning om vad han heter i efternamn. Men tror bara det finns en på K. Och bara två män. Den andra är dr E
    Men ni kommer garanterat gå hos flera olika. Jag har varit hos typ alla utom någon ny de fått nu som jag ska ha på onsdag, haha.
    Kram och lycka till med er resa!

Hehe ok. Då vet jag. =)

Tack, och hoppas verkligen ni lyckas denna gången. Kram

Tack snälla. Hoppas ni också lyckas <3
  • Niaa
    Regnbågsdröm skrev 2017-01-10 15:39:04 följande:

Tack snälla. Hoppas ni också lyckas <3

Stort lycka till imorgon Regnbågsdröm! Kommer ha er i tanken och hålla alla tummar för er hela förmiddagen :)
  • Regnbågsdröm
    Niaa skrev 2017-01-10 16:33:16 följande:
    Stort lycka till imorgon Regnbågsdröm! Kommer ha er i tanken och hålla alla tummar för er hela förmiddagen :)
    Åh. Tack snälla!
    Och jag håller tummarna för er på torsdagen sen. För det var då det var dags för er va?
    Stor kram och tack för tankar och tummhåll!
  • Niaa
    Regnbågsdröm skrev 2017-01-10 16:54:11 följande:

Åh. Tack snälla!

Och jag håller tummarna för er på torsdagen sen. För det var då det var dags för er va?

Stor kram och tack för tankar och tummhåll!

Jajamen, på torsdag är det tredje gången gillt har vi tänkt :)) vi behöver alla tummar vi kan få! Kramisar!
  • Regnbågsdröm
    Niaa skrev 2017-01-10 17:21:44 följande:
    Jajamen, på torsdag är det tredje gången gillt har vi tänkt :)) vi behöver alla tummar vi kan få! Kramisar!
    Det ska det verkligen vara. Jag håller tummar <3
    Och femte gången gillt för oss eh. Ja.
    Det är på tiden att båda vi lyckas nu faktiskt. Så är det.
  • Niaa

Hur gick VUL idag believe88? Och ÄP för dig Regnbågsdröm? Hoppas det har gått bra för er båda :)

Här är jag nervös inför morgondagen. Blir nog aldrig van..

• Regnbågsdröm
    Niaa skrev 2017-01-11 15:36:23 följande:

Hur gick VUL idag believe88? Och ÄP för dig Regnbågsdröm? Hoppas det har gått bra för er båda :)

Här är jag nervös inför morgondagen. Blir nog aldrig van..

Jodå, det har gått bra. Tack som frågar <3 nu håller vi tummarna för att det här är bättre ägg än någonsin och att det är många befruktade och bra!

Du behöver inte vara nervös. Den nya läkaren är för övrigt skitbra. Så får du henne imorgon så är det inga problem Det kommer gå bra! Håller tummar för er!
Svar på tråden IVF 2017 - Malmö RMC-