IVF 2017 - Malmö RMC-
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Jodå, det har gått bra. Tack som frågar <3 nu håller vi tummarna för att det här är bättre ägg än någonsin och att det är många befruktade och bra!
Du behöver inte vara nervös. Den nya läkaren är för övrigt skitbra. Så får du henne imorgon så är det inga problem Det kommer gå bra! Håller tummar för er!
Hur gick det idag Kezza och Regnbågsdröm?
Jag var på VUL och har sju äggblåsor i bra storlek på höger sida men inga alls på vänster sida. Hoppas att det räcker, jag kommer inte ihåg hur många blåsor jag har haft tidigare..
På torsdag blir det iaf ÄP. Vill bara skruva fram tiden nu!
Jodå, det har gått bra. Tack som frågar <3 nu håller vi tummarna för att det här är bättre ägg än någonsin och att det är många befruktade och bra!
Du behöver inte vara nervös. Den nya läkaren är för övrigt skitbra. Så får du henne imorgon så är det inga problem Det kommer gå bra! Håller tummar för er!
Hur gick VUL idag believe88? Och ÄP för dig Regnbågsdröm? Hoppas det har gått bra för er båda :)
Här är jag nervös inför morgondagen. Blir nog aldrig van..
Hur gick VUL idag believe88? Och ÄP för dig Regnbågsdröm? Hoppas det har gått bra för er båda :)
Här är jag nervös inför morgondagen. Blir nog aldrig van..
www.theguardian.com/science/2017/jan/05/ivf-pregnancy-less-successful-with-two-embryos-study-finds
Enligt artikeln är det en nackdel att sätta in två embryon om det ena har lite sämre kvalité.
Är det någon som har läst/hört något om detta tidigare?
www.theguardian.com/science/2017/jan/05/ivf-pregnancy-less-successful-with-two-embryos-study-finds
Enligt artikeln är det en nackdel att sätta in två embryon om det ena har lite sämre kvalité.
Är det någon som har läst/hört något om detta tidigare?
Hej Hoppar gärna in här också!
Hoppas det kommer gå bra för er alla, håller tummarna för er!
Jag går på Menopur nu för första gången och kommer vara mitt andra IVFförsök. Har gjort ett IVF innan med Gonal F. Fick då ut 15 ägg, Fem befruktade, Alla dog innan insättning. Hoppas på att Menopur ger mig bättre kvalite på äggen.
Ska gå på mitt andra ultraljud imorgon för att kolla hur äggen växt sen i måndags. Hade bara tre ägg då på 10 mm så vi höjde dosen för att väcka flera ägg. Planerad äggutplock vecka 3..