IVF 2017 - Malmö RMC-
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Hej,
Har är lite om mig.
Har försökt med 3 misslyckades insemination.
mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.
Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.
Niaa.. hur gick det för dig idag?
Niaa.. hur gick det för dig idag?
Hej Hoppar gärna in här också!
Hoppas det kommer gå bra för er alla, håller tummarna för er!
Jag går på Menopur nu för första gången och kommer vara mitt andra IVFförsök. Har gjort ett IVF innan med Gonal F. Fick då ut 15 ägg, Fem befruktade, Alla dog innan insättning. Hoppas på att Menopur ger mig bättre kvalite på äggen.
Ska gå på mitt andra ultraljud imorgon för att kolla hur äggen växt sen i måndags. Hade bara tre ägg då på 10 mm så vi höjde dosen för att väcka flera ägg. Planerad äggutplock vecka 3..
Jodå, det har gått bra. Tack som frågar <3 nu håller vi tummarna för att det här är bättre ägg än någonsin och att det är många befruktade och bra!
Du behöver inte vara nervös. Den nya läkaren är för övrigt skitbra. Så får du henne imorgon så är det inga problem Det kommer gå bra! Håller tummar för er!
Hoppar gärna in här med
fick klartecken på att börja med Gonal F imorgon, korta protokollet och första försöket. VUL på onsdag. Så nervös men samtidigt spännande!!
Hade alltså 11 ut igår. Så ja, man ska aldrig stirra sig blind på antal.
Sådär. Som jag alltid sagt så betyder det där antalet ut ingenting. Två befruktade har vi. Så jag är livrädd att vi inte ska komma till ET. Så ni alla får gärna be alla böner ni kan för oss. <3
Ja det var inte alls kul. Dom dog på dag 2. Har sju ägg nu som skall tas ut på måndag. Hoppas Menopur ger bättre kvalite. Kan bli vårt sista försök till bebisar då vi inte orkar längre.