• ttcmommy

IVF 2017 - Malmö RMC-

Hej,
    Har är lite om mig.

Har försökt med  3 misslyckades insemination.
    mediciner : pergotime, gonal f och ovitrell.

Ska börja med IVF - Jan 2017 med kort protokoll.
    Mediciner : Gonal F, Lutinus, Ovitrell, Orgalutran.

• Svar på tråden IVF 2017 - Malmö RMC-
  • Niaa
    Life02 skrev 2017-01-12 20:42:56 följande:

Hoppar gärna in här med fick klartecken på att börja med Gonal F imorgon, korta protokollet och första försöket. VUL på onsdag. Så nervös men samtidigt spännande!!

Välkommen! Spännande att vara igång såklart :) håller tummarna för dig också!
  • Wilja87
    Niaa skrev 2017-01-13 08:36:54 följande:
    Jag hade också sju äggblåsor men fick ut åtta ägg. Jag lägger också allt mitt hopp på att Menopur ger starkare ägg denna gången.

På nåt konstigt vis hittar man kraft att orka vidare även efter det har känts som mörkast <3
    ja hoppas menopur ger oss de vi vill ha nu :)
  • Regnbågsdröm

Blev ingen insättning. Båda dog. Så nu bryter jag ihop. Var min sista chans.
    Försvinner från familjeliv.
    Kram och lycka till till er andra.

• anina
    Regnbågsdröm skrev 2017-01-13 09:04:51 följande:

Åh neeeej. Fy vad hemskt för dig. Jag tänker på dig. Hjärta Kram
  • Niaa

Finns inga ord...

Kram på er!!!
  • Wilja87

men ååh nej :( massa styrke kramar!!!
  • believe 88

Ååå nej så hemskt..

Tänker på er?
  • Niaa

Rmc ringde för en stund sedan och av våra 8 ägg var 7 mogna och sex befruktades och ser fina ut idag.

Vi är inbokade på återföring av 2 st embryo imorgon MEN det kan vara så att embryologen som arbetar imorgon tycker att alla är så fina att vi väntar med återföring ytterligare någon dag för att kunna se vilka som har bäst chans att fortsätta utvecklas. Så ja vi får se, men känner mig lite försiktigt optimistisk :)

• believe 88
    Niaa skrev 2017-01-13 14:49:44 följande:

Rmc ringde för en stund sedan och av våra 8 ägg var 7 mogna och sex befruktades och ser fina ut idag.

Vi är inbokade på återföring av 2 st embryo imorgon MEN det kan vara så att embryologen som arbetar imorgon tycker att alla är så fina att vi väntar med återföring ytterligare någon dag för att kunna se vilka som har bäst chans att fortsätta utvecklas. Så ja vi får se, men känner mig lite försiktigt optimistisk :)

Ok så roligt att så många ändå blev befruktade och ser fina ut... :)
  • Niaa
    believe 88 skrev 2017-01-13 16:49:54 följande:

Ok så roligt att så många ändå blev befruktade och ser fina ut... :)

Hur gick det för dig idag, du var på VUL väl?
Svar på tråden IVF 2017 - Malmö RMC-