• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • polly82

Var så hoppfull denna månaden pga olika symptom och att mensen blev sen, men på BIM +2 kom den med besked kan jag säga. Fan.

Bara att ta nya tag, ÄL runt 14/1, BIM ca 28/1.

Nån mer i slutet av jan?

• Annisens81
    Hallonfrossa skrev 2017-01-03 12:17:03 följande:
    Woho!!

Härligt!

Väntar på mina äl test som kommer vid 14 så får vi se om det är missat eller hur det ser ut :)

Heja heja :)
    Håller tummarna :D!!

Har huggit från båda äggstockarna, drar lite, sen öm. Högg till ordentligt i ena, höll i som kramp en stund, nu över. Så är nog ett ägg som släppt hoppas jag ;)!
  • Khaleesi85
    Hallonfrossa skrev 2017-01-03 11:04:02 följande:

Ja otrolig skillnad mellan test och test, men ändå ska rfsu mäta från 20 och tl från 25 så antar att det är något annat hormon i kroppen som gör att tl visar tydligare streck än rfsu.

Men nu börjar ju även de öka så kanske är på g nu då, dock visar min monitor ej på äl men den ska man ta med morgonurin av någon anledning när LH hormonet är som mest aktivt i kroppen mellan 10 och 20.00.

Knasigt det där.

Hoppas du får full stegring snart :) här var testet lika blankt imorse, tänkte först beställa fler ältest men hoppar det till nästa cykeln. Får hoppas mina tydliga känningar var äl eller om den uteblivit denna månaden med.

Har massa gravtest iaf så får väl börja testa om 7-9 dagar, testnarkoman som man blivit
  • Hallonfrossa
    Annisens81 skrev 2017-01-03 16:07:32 följande:

Håller tummarna :D!!

Har huggit från båda äggstockarna, drar lite, sen öm. Högg till ordentligt i ena, höll i som kramp en stund, nu över. Så är nog ett ägg som släppt hoppas jag ;)!

Fick som du innan idag,världens hugg i höger äggstock som höll i som kramp och senbubblade det till rätt kraftigt och sen tonade smärtan ner precis som att ägget lossnade, men i så fall måste jag missar min ökning, tempen stiger med nu precis som att lh höjningen är förbi.

Återstår att se :)
  • Hallonfrossa
    Khaleesi85 skrev 2017-01-03 18:39:51 följande:

Hoppas du får full stegring snart :) här var testet lika blankt imorse, tänkte först beställa fler ältest men hoppar det till nästa cykeln. Får hoppas mina tydliga känningar var äl eller om den uteblivit denna månaden med.

Har massa gravtest iaf så får väl börja testa om 7-9 dagar, testnarkoman som man blivit

Ingen stegring ännu men Fick världens hugg i höger äggstock som höll i som kramp och sen bubblade det till rätt kraftigt och sen tonade smärtan ner precis som att ägget lossnade, men i så fall måste jag missar min ökning, tempen stiger med nu precis som att lh höjningen är förbi.

Fortsätter testa så får vi se.
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-03 09:40:04 följande:

Så tråkigt! :(

Idag ska vi fördriva tiden med att åka till busfabriken och leka! Blir skönt att komma iväg och göra något :)

Hade ni kul på busfabriken? :) Vi har städat bort julen hemma idag, så skönt att ha gjort det äntligen :)
  • fruthomsen
    polly82 skrev 2017-01-03 15:23:55 följande:

Var så hoppfull denna månaden pga olika symptom och att mensen blev sen, men på BIM +2 kom den med besked kan jag säga. Fan.

Bara att ta nya tag, ÄL runt 14/1, BIM ca 28/1.

Nån mer i slutet av jan?

Jag har bim 23:e :)
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-03 19:06:01 följande:
    Hade ni kul på busfabriken? :) Vi har städat bort julen hemma idag, så skönt att ha gjort det äntligen :)
    Jätteroligt! Du det låter skönt! Tänkte städa bort den imorgon, är så less på den nu..

Skulle du testa imorgon? :)
  • dreendo

Tack för alla grattis! Jag tror knappt att det är sant men provade mitt på dagen med cb digital också och även den visade att jag är gravid. Nu är det bara oron för mf som man ska lära sig hantera ????

Ni som fått barn innan hur pass mycket molvärk hade ni i början? Jag har lite till och från känns nästan som innan mens.

• dreendo
    dreendo skrev 2017-01-03 19:19:43 följande:

Tack för alla grattis! Jag tror knappt att det är sant men provade mitt på dagen med cb digital också och även den visade att jag är gravid. Nu är det bara oron för mf som man ska lära sig hantera ????

Ni som fått barn innan hur pass mycket molvärk hade ni i början? Jag har lite till och från känns nästan som innan mens.

Alla frågetecken skulle vara en smiley haha :)
Svar på tråden BIM Januari 2017