• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-04 19:43:42 följande:

Ja jag tänkte det :) är så nervös!

Å lycka till :D Jag hoppas verkligen, verkligen det blir positiva besked. <3
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-04 21:30:44 följande:
    Å lycka till :D Jag hoppas verkligen, verkligen det blir positiva besked. <3
    Jag med! :D och jag hoppas du också får ett plus!
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-04 21:33:02 följande:

Jag med! :D och jag hoppas du också får ett plus!

Tack men tror det är kört denna månaden för mig :( Jag hoppas för fullt åt dig istället :))
  • Missminks

Hoppar in här :)

Hade äl enligt cb dubbel indikator i söndags. Hade även lite rosa flytningar den dagen & även i måndags. Slutade med mina mini pillerna i juli & har haft världens oregelbunden mens, upp till 4å dagar 2 månader..

Så nu kör vi på & hoppas på de bästa.

Har väl bim mellan 15-19 då den varit så oregelbunden..

Har haft jätte tydliga symtom dom senaste 2 månaderna men ägglossnings smärtor & äggviteflytning men inte den här gången.. undra varför..

Lycka till alla!

• FyrAAAA
    Kåtisroinen skrev 2017-01-04 09:45:01 följande:

ÄL+5 idag. Det drar lite svagt till och från, främst i höger sida. Och både igår och idag är jag lite halvkass i magen utan att riktigt ha en bra orsak, har alltså inte ätit något speciellt eller så. Går runt o småfiser hela tiden haha :P och nr 2 minst två gånger per dag, vilket max sker en gång normalt sett. Man hoppas ju, men så otroligt tidigt än så länge. Kanske blir att jag testar mig på måndag morgon, BIM-3. Men ska försöka hålla mig så länge som möjligt!

Är också på äl+5 idag, hade tänkt testa på tisdag om jag kan hålla mig tills dess! Har bara två tester och tänkte iaf spara ett till torsdagen!
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-04 21:44:25 följande:
    Tack men tror det är kört denna månaden för mig :( Jag hoppas för fullt åt dig istället :))
    Så länge inte mensen har kommit finns det hopp! :) blir det negativt imorgon så kommer jag nog också tycka att det är kört!

Ska börja jobba imorgon också! Har varit mammaledig i 1 år så nu är det dags! Blandade känslor.. skulle vara skönt att få ett plus imorgon så jag vet att jag har en ny ledighet att se fram emot! Haha!
  • FyrAAAA
    Sötpöl skrev 2017-01-04 10:34:30 följande:
    Jag hoppades på det! Men imorse så testade jag negativt. Så hoppen försvann där och då. Vet att det kan vara för tidigt för att testa, det är trots allt 6 dagar kvar till BIM. Hoppas på utebliven mens så testar jag igen då nångång :)
    Tappa inte hoppet! Jag tror det var för tidigt! Mina plus på dagen för förväntad mens har varit så svaga att jag inte tror de hade visat några dagar före!
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-04 21:56:36 följande:

Så länge inte mensen har kommit finns det hopp! :) blir det negativt imorgon så kommer jag nog också tycka att det är kört!

Ska börja jobba imorgon också! Har varit mammaledig i 1 år så nu är det dags! Blandade känslor.. skulle vara skönt att få ett plus imorgon så jag vet att jag har en ny ledighet att se fram emot! Haha!

Sant det :) Ja man får ju känslan lite i sig att det är kört :/

Spännande då har du fullt upp nu i alla fall och slipper tänka heeela tiden på plusset (förhoppningsvis) :D Ja haha skönt det att se fram emot ja :D
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-04 22:20:37 följande:
    Sant det :) Ja man får ju känslan lite i sig att det är kört :/

Spännande då har du fullt upp nu i alla fall och slipper tänka heeela tiden på plusset (förhoppningsvis) :D Ja haha skönt det att se fram emot ja :D
    Ja precis! :) när blir nästa BIM för dig om det inte tagit sig nu? Min blir i början på februari typ. Känns som en evighet!

Vad jobbar du med? :)
  • Kåtisroinen
    FyrAAAA skrev 2017-01-04 21:53:56 följande:

Är också på äl+5 idag, hade tänkt testa på tisdag om jag kan hålla mig tills dess! Har bara två tester och tänkte iaf spara ett till torsdagen!

Åh vad kul med någon som har samma dagar! :D

Kanske jag också skulle försöka hålla mig till på tisdag, om jag kan haha :P jag har dubbelt boende pga studier just nu, och alla mina tester ligger i lägenheten som jag kommer tillbaka till på söndag kväll. Och jag har inlämning på tisdag morgon så jag behöver egentligen vara fullt fokuserad på måndag. Och oavsett vad testet säger så säger så kommer jag bli distraherad haha :P så om du kan hålla dig så kan jag :D pakt? ;)
Svar på tråden BIM Januari 2017