• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Khaleesi85
    Hallonfrossa skrev 2017-01-02 22:51:51 följande:

Ja det kan ju ta lite tid att komma igång så efter en fl.

Men ge inte upp den kan komma senare, med förra barnet kom min äl på cd 28 helt plötsligt från att ha haft en fullt regelbunden cykel, så den kan komma igång senare :)

Såhär ser mina äl tester ut från tl

Och här är min lilla ökning med rfsu test

Oj vilken skillnad det var mellan testen :)

Ska inte ge upp, får köpa fler test och se om äl behagar komma senare
  • Ruffs

Har ägglossning nu i veckan och mannen har lyckats få en"Man Cold".
    Själv hade jag feber och var tokförkyld under julhelgen men tågade på. Men
    Men nu när han fått viruset är han sängliggande.

Alla tips för hur man snabbt botar en "Man Cold" välkomnas :D

• tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-02 21:18:56 följande:
    Tack, det kan behövas :(

Va förkyld och krasslig är ingen höjdare. Hoppas på att det är en bebisbacill du har :D

Å hör av dig om du det går i morgon bitti, håller tummarna stenhårt för dig :D
    Var negativt :( känns som att det är kört denna månad :/
  • dreendo

Testade idag bim -2. Fick ett plus! Herregud! Jag fattar ingenting. Känner mig inte alls gravid och är rädd för att testet visar fel. Ska det äntligen ha hänt efter ca åtta månaders väntan?!

• Sooff
    dreendo skrev 2017-01-03 07:26:57 följande:

Testade idag bim -2. Fick ett plus! Herregud! Jag fattar ingenting. Känner mig inte alls gravid och är rädd för att testet visar fel. Ska det äntligen ha hänt efter ca åtta månaders väntan?!

Grattis! Vad underbart :)
  • Prinsessan
    dreendo skrev 2017-01-03 07:26:57 följande:

Underbart!
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-03 07:09:07 följande:

Var negativt :( känns som att det är kört denna månad :/

Å nej :( Men det är 6 dagar kvar som vi kan ha lite hopp till :) Dock känns det kört för

min del för har precis alla mensbesvär jag brukar ha och känner mig så integravid man bara kan. vaknade också förkyld idag haha! Så typiskt.

Brukar ni ha sex mest runt äl eller kör ni varannan dag? Vi har kört runt äl mest och sen "legat på latsidan" resten haha. Nästa månad får bli en varannan dag metod.
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-03 08:34:45 följande:
    Å nej :( Men det är 6 dagar kvar som vi kan ha lite hopp till :) Dock känns det kört för

min del för har precis alla mensbesvär jag brukar ha och känner mig så integravid man bara kan. vaknade också förkyld idag haha! Så typiskt.

Brukar ni ha sex mest runt äl eller kör ni varannan dag? Vi har kört runt äl mest och sen "legat på latsidan" resten haha. Nästa månad får bli en varannan dag metod.
    Kom just på att jag hade äl senare, på dag 15-16, så är ju bara på äl +6-7 typ! Hade positivt ältest på dag 14 och 15 (26-27/12) så har testat alldeles för tidigt! Gav mig lite hopp iaf.

Vad tråkigt! :( hoppas kroppen bara lurar dig! Förkylning är inte kul!

Vi ligger nog mest runt äl, men sen blir vi också lite lata.. Typ en-två gånger i veckan..
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-03 08:34:45 följande:

Kom just på att jag hade äl senare, på dag 15-16, så är ju bara på äl +6-7 typ! Hade positivt ältest på dag 14 och 15 (26-27/12) så har testat alldeles för tidigt! Gav mig lite hopp iaf.

Vi ligger nog mest runt äl, men sen blir vi också lite lata.. Typ en-två gånger i veckan..
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-03 08:49:26 följande:

Ja då finns det ju verkligen hopp än :D Håller tummarna :))

Ja det hoppas jag med men tror inte den gör det. De andra två barnen har jag känt på mig att jag är gravid och köpt test pga det och inte utebliven mens. Nu känns det verkligen ingenting mer än att mensen bubblar i magen typ :(( himla skit :(

Okej, som här då :)
Svar på tråden BIM Januari 2017