• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Annisens81
    Hallonfrossa skrev 2017-01-03 18:57:22 följande:
    Fick som du innan idag,världens hugg i höger äggstock som höll i som kramp och senbubblade det till rätt kraftigt och sen tonade smärtan ner precis som att ägget lossnade, men i så fall måste jag missar min ökning, tempen stiger med nu precis som att lh höjningen är förbi.

Återstår att se :)
    Så lätt att missa! Min Temp är alltid olika, men kan bero på att jag har fibro. Så kan inte gå efter den :(.

Men enligt testen och min molvärk idag så utgår jag från att den är nu :)!

Nu håller vi tummarna att vi fått äl :)!
  • FyrAAAA
    dreendo skrev 2017-01-03 19:19:43 följande:

Tack för alla grattis! Jag tror knappt att det är sant men provade mitt på dagen med cb digital också och även den visade att jag är gravid. Nu är det bara oron för mf som man ska lära sig hantera ????

Ni som fått barn innan hur pass mycket molvärk hade ni i början? Jag har lite till och från känns nästan som innan mens.

Massa massa grattis! Hur många dagar efter äl var det bu när du plussade?
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-03 19:18:52 följande:

Jätteroligt! Du det låter skönt! Tänkte städa bort den imorgon, är så less på den nu..

Skulle du testa imorgon? :)

Ja väldigt skönt när allt är nerplockat :) Jag tänkte det nu när stickorna kommit :) ska du köra imorgon bitti med igen?
  • sweetcandy

Tack för alla grattis! Jag tror knappt att det är sant men provade mitt på dagen med cb digital också och även den visade att jag är gravid. Nu är det bara oron för mf som man ska lära sig hantera ????

Ni som fått barn innan hur pass mycket molvärk hade ni i början? Jag har lite till och från känns nästan som innan mens.

Grattis <3 :)

Oron finns alltid där och det är inget fel med det <3

Jag hade massa molvärk med pojkarna! :)
    ♥ James&Oliver ♥
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-03 19:18:52 följande:

Jätteroligt! Du det låter skönt! Tänkte städa bort den imorgon, är så less på den nu..

Skulle du testa imorgon? :)

Ja väldigt skönt när allt är nerplockat :) Jag tänkte det nu när stickorna kommit :) ska du köra imorgon bitti med igen?
  • sweetcandy

Grattis <3 :)

Oron finns alltid där och det är inget fel med det <3

Jag hade massa molvärk med pojkarna! :)
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy

Nu tycker jag tiden kan få lite fortare :) jag vill ha nästa vecka här så jag får börja testa mig! <3

Men nervöst!!! Vi bestämde i helgen här att det får bli vårt näst sista försök naturliga vägen, sen inväntar vi PGDn som vi borde få starta med i vår/sommar. Men vi vill ju egentligen att det ska ta sig naturligt och att bebisen är frisk!

♥ James&Oliver ♥
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-03 20:32:17 följande:
    Spännande :) nej jag har inga kvar, haha! Kommer imorgon så testar på torsdag :) är ju lite osäker på vilken dag jag är på..
  • Khaleesi85
    Hallonfrossa skrev 2017-01-03 18:59:43 följande:

Ingen stegring ännu men Fick världens hugg i höger äggstock som höll i som kramp och sen bubblade det till rätt kraftigt och sen tonade smärtan ner precis som att ägget lossnade, men i så fall måste jag missar min ökning, tempen stiger med nu precis som att lh höjningen är förbi.

Fortsätter testa så får vi se.

Precis samma sak fick jag i förrgår och som sagt väldigt öm vid vissa sexställningar, så jag hoppas det var äl då och att även jag bara missade stegringen.
  • Sh0an

[quote=77274232][quote-nick]tvåsmåunderverk skrev 2017-01-03 21:01:55 följande:[/quote-nick]

Spännande :) nej jag har inga kvar, haha! Kommer imorgon så testar på torsdag :) är ju lite osäker på vilken dag jag är på..

[/

Jag kanske struntar i det imorgon, mensvärken är ju hemsk :(

Svar på tråden BIM Januari 2017