• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • elmaka

Bim-5 predictor early

Vääääääälidgt svagt.. Visade i en annan grupp också :)

Knappt att det syns på bild tror jag..

• polly82
    Cfmilla skrev 2017-01-05 11:24:28 följande:

Hej!!

Vi är ett gäng fl tjejer som gjort en Facebookgrupp. Tanken är att slippa byta bim-tråd varje månad och att den ska vara liten och familjär. Nu är det många som plussat, och vi som fortfarande försöker tänkte att det vore kul med lite nya tjejer i gruppen.

Vi peppar varandra, stöttar och analyserar allt från gravtest till tempkurvor och ältest.

Har ni lust att vara med så skicka ett pm till mig så lägger jag till!

Kram

Åh jag vill gärna!! :)Försökte PMa via appen men det verkade inte funka?
  • Cfmilla
    polly82 skrev 2017-01-05 17:55:56 följande:

Åh jag vill gärna!! :)Försökte PMa via appen men det verkade inte funka?

Jag behöver ditt namn så jag kan lägga till dig som vän! :)
  • Karin8206
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-05 14:01:20 följande:

Tycker absolut att man ser något! :)

Tänk om det vore så..vilken lycka! Blir svårt att hålla sig några dagar nu :)
  • becca90
    Cfmilla skrev 2017-01-05 18:11:06 följande:

Jag behöver ditt namn så jag kan lägga till dig som vän! :)

Jag vill ocksåååå ????
  • cclaras

Någon annan som fått negativt graviditetstest men positivt ÄL-test? Är idag på BIM -5 eller 6. Fick starkt positivt på ÄL-test men negativt på graviditetstest, vill inte ge upp hoppet ännu! :)

• smulan5
    Cfmilla skrev 2017-01-05 11:24:28 följande:

Hej!!

Vi är ett gäng fl tjejer som gjort en Facebookgrupp. Tanken är att slippa byta bim-tråd varje månad och att den ska vara liten och familjär. Nu är det många som plussat, och vi som fortfarande försöker tänkte att det vore kul med lite nya tjejer i gruppen.

Vi peppar varandra, stöttar och analyserar allt från gravtest till tempkurvor och ältest.

Har ni lust att vara med så skicka ett pm till mig så lägger jag till!

Kram

Jag vill också gärna vara med
  • Sötpöl

Alltså guuud va knäpp man blir av att försöka skaffa barn :D Är enligt min app på BIM -5 idag och har haft bruna flytningar i två dagar nu. (Min app har inte hunnit registrera en hel cykel så vet inte om BIM stämmer). Inget färskt blod. Alla tecken visar att mensen är på G. Men kan inte låta bli och hoppas att det fortfarande kan vara något annat. De bruna flytningarna är helt borta nu till kvällen. Tog ett test BIM -7 och det var negativt. Inte vågat ta om det. Har lite konstiga känslorna tjejmagen, men inte mensvärk. Brukar alltid få känsliga bröstvårtor innan mens men inte den här månaden. Haft lite små stick i magen (livmoder eller äggstockar). Annars Inga symptom.

Ska avvakta några dagar lite och se om mensen kommer. Annars tar jag ett nytt test. Brukar kunna få bruna flytningar när mensen är på g, men då ska det vara en, Max två dagar innan.

Man hoppas och hoppas oavsett vad helt enkelt ^^

• JL88

Hej!

Jag hoppar också in här :) Har en dotter född oktober 2014 sedan tidigare, nu är första försöket för ett syskon. Bim är 11/1 :) Jag har känt mig lite illamående och öm i brösten, samt känt stickningar i livmodertrakten. När jag hostar och nyser är det som om det hugger till vid äggstocken ibland. Håller tummarna för att det blir ett positivt test i början av nästa vecka! :) 

Svar på tråden BIM Januari 2017