• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Karin8206

Bim -7 idag och fick hem tester igår...tror ni jag kunde hålla mig? Nej, såklart inte. Vet såklart att det är alldeles för tidigt än och det är negativt men kan inte hålls mig från att kolla på det i olika ljus och tycker mig kanske se ett ytterst ytterst svag streck. Nu tänker jag vänta till Söndag...tror jag ;).

Stort grattis till alla som plussat :D

• FrökenE1985
    Karin8206 skrev 2017-01-05 13:41:10 följande:

Såhär ser testet ut...

Tycker mig ana något. Men det ser torkat ut så jag skulle inte lita på det om det inte syntes inom tiden.
  • Karin8206
    FrökenE1985 skrev 2017-01-05 13:45:23 följande:
    Tycker mig ana något. Men det ser torkat ut så jag skulle inte lita på det om det inte syntes inom tiden.
    Nej det syntes inte inom tiden så jag vet att det kan vara missvisande men trots det får man liiite hopp :)
  • FrökenE1985
    Karin8206 skrev 2017-01-05 13:53:00 följande:

Nej det syntes inte inom tiden så jag vet att det kan vara missvisande men trots det får man liiite hopp :)

Det förstår jag. Det skulle jag också få. Håller tummarna att det blir starkt och fint inom tiden snart.
  • Martinalejon

Jag joinar er gärna här!

Är ute på en resa i Malaysia, väntade min mens den 28/12 men icke har det kommit ännu.

Blev väldigt påverkad och sjösjuk när jag var ute på havet, vilket jag aldrig blir annars.

Har haft ont i magen och mått illa av och till hela resan. Kommer testa mig direkt när jag kommer hem, hoppas

• tuttifrutti2
    MammaDee skrev 2017-01-05 07:57:26 följande:

Tjejer, är detta ett spöstreck eller positivt test?

Testade med morgonurin idag på bim -6. Det är ett "testa tidigt"-test. Jag vet att jag bör vänta några dagar och ta ett nytt test (har ett digitalt som väntar) men är tacksam för hjälp med att analysera detta.

Tog ett igår kväll och då var det ett tydligt negativt resultat, inget streck.

Tack <3

Anar något :)
  • MammaDee
    tuttifrutti2 skrev 2017-01-05 14:26:06 följande:

Anar något :)

Vad kul! :)

Har inga fler "testa tidigt"-test så får testa med vanliga framöver. Längtar!
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-05 09:35:07 följande:

Jag tror också det :)

Åh :( men hoppet finns fortfarande! Menssymtom och graviditetssymtom kan ju vara väldigt lika! Det tar ju 7-10 dagar för ägget att fästa, så den kanske inte hade fäst än när du testade! Men om mensen kommer så hoppas jag den kommer på måndag så den inte blir rubbad! <3

Ja vi får hoppas :))
Svar på tråden BIM Januari 2017