• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Hallonfrossa
    Nyponros399 skrev 2017-01-05 21:17:55 följande:

Tredje gången idag jag får detta streck! Spök eller bara väldigt svagt plus?

Tycker det är för tydligt för spök! Ser positivt ut :)
  • FyrAAAA
    Kåtisroinen skrev 2017-01-05 08:32:08 följande:
    Åh ja då förstår jag att du vill hålla dig! Klart vi klarar det :D vart ska ni resa? Länge? :)
    Kanarieöarna, en vecka "bara"
  • FyrAAAA
    Karin8206 skrev 2017-01-05 13:41:10 följande:

Såhär ser testet ut...

Positivt skulle jag säga! Grattis! Hur många dagar efter äl?
  • FyrAAAA
    cclaras skrev 2017-01-05 12:34:05 följande:

Tog i morse ett tidigt graviditetstest som mäter 10, som var negativt. Tog nyss ett ÄL-test som visade starkt positivt. Någon som varit med om liknande? Finns det fortfarande chans att jag är gravid? :(

Jag får alltid fullt utslag på digitalt ägglossningstest dagen före mens så då indikerar det att mensen är nääära men fler dagar än en dag innan brukar jag aldrig få utslag så det skulle jag se som mkt positivt om jag var du!
  • Nyponros399
    Hallonfrossa skrev 2017-01-05 23:27:11 följande:

Tycker det är för tydligt för spök! Ser positivt ut :)

Åh du gav mig just hoppet åter!!!!!! Nu kan jag inte somna för att jag längtar så mycket tills jag får kissa imorgon! Hihi
  • Livetsgång

Nervös

Tempen höjdes imorse

BIM imorgon enligt FF

Förra ÄL grafen skiljer sig för då hade tempen dippat innan BIM

Men symptomer som kom sent denna ÄL på ÄL+11/12 ungefär va känsliga bröstvårtor, helvetiskt humör och ökad hunger deluxe. Äter hela tiden och törstig, gasig.

Och sen igår lätt mol i magen och runt höger bäcken.

Har heller inte dom rikliga flytningar som förra ÄL som totalt dränkte mina trosor då.

Livmodertappen är formad som ett ägg och stängd efter senast kontroll och lite fuktig.
    Men om den sitter högt eller lågt kan jag ej veta, har inte riktigt koll på vad som anses högt, mellan eller lågt.

Kan bara beskriva att jag når tappen redan vid halva fingret. Typ mitten av pekfingret.

• Kåtisroinen
    FyrAAAA skrev 2017-01-05 23:43:28 följande:

Kanarieöarna, en vecka "bara"

Åh vad skönt :D så Nice med ett break från vardagen!

Min temp ligger ganska lågt så jag har ganska låga förhoppningar nu :/ däremot hade jag svag molvärk och svagt illamående nästan hela dagen igår och mer framåt läggdags. Men blir så irriterad! Ska jag må illa kan jag väl få må riktigt illa så att jag får lite mer klara besked. Det här jäkla mellantinget får mig bara att tro att jag är skengravid :S
  • polly82

Nu har jag skickat :)

polly82 skrev 2017-01-05 17:55:56 följande:
    Åh jag vill gärna!! :)Försökte PMa via appen men det verkade inte funka?
Svar på tråden BIM Januari 2017