• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • polly82
    Cfmilla skrev 2017-01-05 18:11:06 följande:
    Jag behöver ditt namn så jag kan lägga till dig som vän! :)
    Nuuu har jag skickat :) Funkade det?
  • HoppasPåEnTill
    Nyponros399 skrev 2017-01-05 21:17:55 följande:

Tredje gången idag jag får detta streck! Spök eller bara väldigt svagt plus?

Jag brukar inte se spökstreck men jag ser det där!
  • HoppasPåEnTill
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-06 09:11:57 följande:

Tog ett nytt test idag, och nog allt är jag gravid! :)

Jaaaa. Det är du! Grattis.
  • Karin8206
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-06 09:11:57 följande:

Tog ett nytt test idag, och nog allt är jag gravid! :)

Åh grattis :)!! Vad roligt!
    Hur många dagar innan bim är du?
  • Karin8206
    FyrAAAA skrev 2017-01-05 23:52:39 följande:
    Positivt skulle jag säga! Grattis! Hur många dagar efter äl?
    Tror tyvärr inte att det är nånting...testade imorse igen men inget streck alls..är bara på bim-6 så jag vet ju att det kan vara lite väl tidigt men det känns som det är kört :/
  • tvåsmåunderverk
    Karin8206 skrev 2017-01-06 10:07:43 följande:
    Åh grattis :)!! Vad roligt!
    Hur många dagar innan bim är du?
    Tack!! :)
    Är på dag 25, men hade ägglossning på dag 15-16 så är nog på BIM-4/5 ungefär :)
  • Madde9023

Hej!

Hakar på den här tråden jag också!

Är en 26-årig tjej som nu är inne på sitt 3:e riktiga försök att bli gravid. Då jag har PCO så måste jag köra Pergotime för att få ägglossning, så har nyligen tagit min 3:e kur, och under nästa vecka ska jag till min läkare, och finns det mogna ägg då så är det dags för 3:e omgången av ovitrelle för att få dem att släppa..

Så länge ägget/äggen inte hinner släppa av sig självt innan torsdag så blir det förmodligen ägglossning på fredag 13/1 och BIM den 27/1. 

• HoppasPåEnTill
    Madde9023 skrev 2017-01-06 10:48:05 följande:

Hej!

Hakar på den här tråden jag också!

Är en 26-årig tjej som nu är inne på sitt 3:e riktiga försök att bli gravid. Då jag har PCO så måste jag köra Pergotime för att få ägglossning, så har nyligen tagit min 3:e kur, och under nästa vecka ska jag till min läkare, och finns det mogna ägg då så är det dags för 3:e omgången av ovitrelle för att få dem att släppa..

Så länge ägget/äggen inte hinner släppa av sig självt innan torsdag så blir det förmodligen ägglossning på fredag 13/1 och BIM den 27/1. 

Kör du samma dos Pergo hela tiden eller har du ökat?
  • ewm
    Cfmilla skrev 2017-01-05 11:24:28 följande:

Hej!!

Vi är ett gäng fl tjejer som gjort en Facebookgrupp. Tanken är att slippa byta bim-tråd varje månad och att den ska vara liten och familjär. Nu är det många som plussat, och vi som fortfarande försöker tänkte att det vore kul med lite nya tjejer i gruppen.

Vi peppar varandra, stöttar och analyserar allt från gravtest till tempkurvor och ältest.

Har ni lust att vara med så skicka ett pm till mig så lägger jag till!

Kram

Hade gärna velat vara med men vill inte att det ska komma ut på min fb att vi försöker då det är 1a. Är den helt låst och privat eller syns det om jag är med?
  • Kåtisroinen
    ewm skrev 2017-01-06 13:22:25 följande:

Hade gärna velat vara med men vill inte att det ska komma ut på min fb att vi försöker då det är 1a. Är den helt låst och privat eller syns det om jag är med?

Det är en helt hemlig grupp som bara befintliga medlemar kan se vilka som är med och se inlägg :) jag tänkte samma sak, vi försöker också med vårt första, men den är helt hemlig. Jag gick med igår :D
Svar på tråden BIM Januari 2017